poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Wszystko w jednym

mix wszystkiego mam dla Was, czasu brak aby coś naskrobać, Majusi zęby idą, marudna jest biedna, na szczęście bliżej końca niż początku jesteśmy:)

Maja rośnie jak na drożdżach, tydzień temu ubrana bluzka dziś jest przed pępkiem, czasem szczękę otwieram ze zdziwienia :-) nie widać skoków rozwojowych na co dzień :)

Moja gwiazdeczka w swetrze przerobionym przeze mnie, podczas robienia zdjęć odkryła kieszenie:-D



Chłodniej z każdym dniem się robi tak więc większość czasu spędzamy już na zabawach w domu, a gdy nie wieje wyruszamy na spacerki
Próbujemy swych sił we wszystkim co znajdziemy w sieci, malowałyśmy kamienie, niestety przy dwu - latku to nie jest łatwe zadanie, bo wszystko dostało kropę, krechę, kleksa itd



Próba ufocenia nas przy procesie twórczym :P
Bawimy się tymi dużymi i małymi samochodami :)
Dostałam wspaniały prezent, muszę tylko nad nim popracować, obiecuję że jak skończę to się pochwale, w podzięce uszyłam już znane Wam Tulinki, oto druga
 Obie, różnią się niewiele od siebie, bo są one szyte specjalnie dla dwóch najlepszych sióstr i koleżanek Mai  na świecie, zrobione z dbałością o szczegóły, mam też nadzieję że nie do zdarcia czy urwania ;-)

Za prezent cioci i wujkowi ogromnie dziękuję, jak tu nie wierzyć w ludzi :)
jesteście kochani :*

Wybaczcie że nie zaglądam do Was, zganiam na przesilenie które mną zawładnęło, brak czasu, zęby Majki i całą resztę... strasznie mi snu brakuje, sił nie mam na nic, czuję się jak wyżęta gąbka, 
akumulatory padły!!!

14 komentarzy:

  1. Ty no faktycznie Ona Ci rośnie jak szalona :P widać!!! a kieszenie to i u nas przebój był jak zostały odkryte :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeej Madziu Pakuj sie i przyjezdzaj do mnie :):) Dam Ci odpoczac :) z Maja sie pobawimy :) I akumulatorki naladujesz :) Maja Przeslicznie wyglada :) Szyjatka Sliczne :) Jak nabierzesz sil to zobaczysz u mnie krolisie o ktorej wspomnialam Ci w meilu :) Buuziaki Trzymaj sie Kochana !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za zaproszenie kochana :))) juz z odsiecza jedzie siostrzenica ;-) ladowac sie bedziemy na zakupach heheeh w koncu wyprzedaze mamy :-)
      Dzieki jeszcze raz :**

      Usuń
  3. tulisie fantastyczne:) A u mnie upału cd. choć już oddychać chociaż jest czym:)sweterki jeszcze w szafie.A ten Mai cudny.Bardzo lubię szary z różem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tulinki są cudne:)
    W dzieciństwie uwielbiałam malować kamienie :D!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tulinki słodkie. I te kamienie...fajnie się prezentują. My też już mamy odpowiednie do malowania, czekają na zepsucie się pogody ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpocznij kochana. Nie ma to jak zregenerować baterie,by ponownie wrócić w wielkim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super te tulinki oj wiem coś o tym malowanie z dwulatką nie obędzie się bez nie pomalowanego wokoło miejsca więc my staramy sie na dworze to robić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh u nas to ja wiecej brudze niz Maja, ona raczej chce malowac to samo co ja :)

      Usuń
  8. Fajny pomysł z malowaniem kamieni :) Z Majeczki prawdziwa modelka - pozuje fachowo :) Zmienia się bardzo - na tych zdjęciach bym jej nie poznała gdybym nie wiedziała, że to ona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ona słodko, a zarazem zadziornie wygląda w tym sweterku:) też ostatnio nie mam czasu na nic i też ząbkowanie na "tapecie" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow jaka modnisia modelka:))) i jak zasuwa samochodem:))

    OdpowiedzUsuń
  11. zeby nic fajnego a kamienie super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia z rękoma w kieszeni wymiatają czad :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...