sobota, 10 sierpnia 2013

Tulinka :-D

Nostalgia wisi w powietrzu, jesienią pachnie, słońce wstaje ospale, dużo później niż zazwyczaj, znów spowici jesteśmy olbrzymimi chmurami... dlaczego ja się pytam tak szybko ciepłe dni odeszły w zapomnienie..?

tylko czekać aż liście zmienią kolor, ale zanim to nastąpi pokażę Wam co uszyłam na osłodę :)

Tulinka- wprost do tulenia i kochania, Majce się nie podoba a Wam ?




Ciepła herbatka na wagę złota dziś u nas.. bryyyy...

edit :)
mamy prawą -dolną piątkę, maradnik na maxa

 idą następne

MOCY PRZYBYWAJ !!!

14 komentarzy:

  1. podoba się tulinka :) u ans dziś też chłodno ale ja się ciesze bo ostatnio o powietrze trudno było :-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. U Nas też już zawiewa jesienią...

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas idzie dolna prawa piątka i marudzenie straszne - przy żadnych zębach nie było aż tak marudnie :|

    OdpowiedzUsuń
  4. przeswietna pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  5. Tulinka specyficzna :) A zęby już ku końcowi, już bliżej jak dalej u nas 5 brak

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas też dziś pochmurno a wieczory coraz krótsze niestety.
    Pozdrawiam i słońca życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Majka się nie zna ;)
    superaśna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Daj się przytulić ;)
    Super jest!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczna :) I taka tylko do tulenia :):) Tak sie wlasnie zastanawialam co u Ciebie slychac !! Posylam Ci duuzo energii tej pozytywnej :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. oj a mnie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mi się podoba, niech już wyjdą te zęby wszystkie i przestaną męczyć : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...