sobota, 24 sierpnia 2013

Nazbierało się nam :)

dużo się u nas dzieje a co idzie za tym blogowanie odłożone jest na sam koniec, tak samo jak i szycie,
odkąd jest Marleś czasu nie tracimy i go nadrabiamy na plotkowaniu, piciu kawki i zabawach z Mają 
Cudnie jest:)

W głowei mam wielki projekt w związku z nim udaliśmy się do Ikei, bossszzzeee!!!!
 rozchorowałam się!
Inspiracji masa, raj dla Mai która za nic niechciała ominąć jakiegokolwiek krzesełka czy fotela, a na zabawkach przepadła :-D


 Ikejowe zdjęcia - ciocia :)

 rozstaliśmy się z naszym autkiem, 6 lat nam super służył - niestety musieliśmy Go sprzedać naprawa przerastała jego cenę :(
Ostatnie pucowanie!
 Jak to w życiu nic planować się nie da, a myśleliśmy że choć z rok pociąpie jeszcze.

a kuku mamusiu :)

Mai pierwsze trampki - w których niechce chodzić :-D

Pycha zapiekanka - Klik
radze dodac mniej śmietany:)

Poszłyśmy ostatnio do sklepu za  jednym a przyszłam z 5-cioma storczykami po  - UWAGA
1f każdy :)
Moje serce skakało z fikołków:)

to mój jak dotąd najwspanialszy okaz, 
tfu, tfu... pluję abyście nie urzekły :-D
Mam ich już tak dużo, a każdy nastepny kocham bardziej :)

Na koniec częstuję Was pysznym rafaello, który znika w mgnieniu oka :)
Pierwszy raz Go robiłam, jak zobaczyłam zdjęcie to myślałam, że mi język do gardła ucieknie, a napis
ŁATWE
zachęcił na maxa, dlugo się go niestety robi, ale warto :)
nie moge znaleść stronki na z której go robiłam , ale mam go u siebie na blogu w przepisach jakby ktoś się pokusił :)
SMACZNEGO :)

:*

19 komentarzy:

  1. Ciachem to mnie poszczulas... och Ty!
    A do ikeii to ja uwieeeeelbiam jezdzic!
    Miko tez ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi i dobrze,ze poszczulam
      co do maila postaram sie okreslic w najblizszym czasie co i jak :*

      Usuń
  2. powiedz czarodziejko jak dbasz o te storczyki skoro one takie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi sie ze nic specjalnego nie robie, wode leje do doniczek na okolo 5 cm, przecieram liscie jak scieram kurze, suchy badyl po kwiatach obcinam na wysokosci trzeciego zrostu- podpowiedz Madzik - dziekuje :* Storczyki nie lubia kurzu za to wietrzone domy sa dla nich jak najbardziej, czasem usychaja im liscie to znak ze maja za duzo lub za malo wody, wtedy przestajemy podlewac na 1,5 tyg, nastepnie mniej, jak zacznie puszczac nowe listki to znak ze mu lepiej, zaraz bedzie kwitł :)
      ni i trzeba je kochać chyba :)

      Usuń
  3. Alez milo jak wstawilas posta :):) Jakos tak brakowalo mi Ciebie :) Ten post jest taki wlasnie twoj ,jakie piszesz :) Trampki suuper :) Jak sie ma goscia w domu to normalka ,ze sie nie ma czasu na nic :):) Ciacho wyglada baardzo apetycznie :):) No i Twoja corcia ,moze i mi sie wydaje ,ale widac ,ze urosla znowu :) Sliczna :) Pozdrawiam Cie Serdecznie Kochana :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna ! taka pomocnica w domu to skarb ; p

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dziwię się, że Maja przepadła....ja tez tam przepadam, choć najbliższą ikeę mam 250km od dom, ale jak wpadnę tak koniec:) Pyszne ciasteczko, ależ bym zjadła:)Buziaki dla Was

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od nas tez jest kawalek, a szkoda bo na wyprzedazach mozna cuda upolowac;) Ciasta już nie ma, kolezanka jak zobaczyla to przyjechala z cala rebiata, przynajmniej wesolo bylo czworo rozrabiakow biegalo, prawie przedszkole ;)

      Usuń
  6. przecudne stroczyki. moje za grzyba nie chca się nigdy uchować. zawsze cos je trafi:( a buty Maji supcio, jak masz wiekszy rozmiar, to ja chętnie wezme;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciasto wygląda apetycznie :) Muszę przestudiować przepis ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie juz na drugi dzien nie ma nic, a tylko z tym alkocholem nie nalezy przesadzac :P

      Usuń
  8. cudne fotki...a jakie świetne trampeczki:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Nasz Młody w Ikei też odnajduje się znakomicie, więc spokojnie mogę chodzic z nim na ikeowskie zakupy.....
    Jaki storczyk !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mam ręki do kwiatów, żadne u mnie nigdy długo nie kwitną.

    OdpowiedzUsuń
  11. takich trampek szukam dla mojego synka ale nie ma odpowiedniego koloru bo dla dziewczyn jest dużo eh

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...