środa, 21 sierpnia 2013

Male triki znaczą tak wiele -DIY

Kupiłam męską bluzkę za uwaga 1f - mam świadków ;-D
zawsze chciałam taką mieć, a że za całego funta to kupiłam z wielkim bananem na twarzy :)

ćwiek tu, ćwiek tam ..
gotowe...

 Bluzka będzie idealna do leginsów, jak i spodni, fajnie się ją nosi :)
 

Kupiłam też bluzę męską uwaga za 3f, rozmiar idealny dla mnie, przerobiłam na szybko, myślę nad nią wciąż, pochodzę troszkę tak, a potem coś wykombinuję :)

a co u nas?
czasu nie mamy na nic, wszystko ucieka przez palce, na szczęście los nam sprzyja, oby tak dalej :))

Dziękujemy za dobroci oraz naszemu tatulowi za cudowny dzień :*
Ty wiesz że...


a dla WAS 
:****

22 komentarze:

  1. Mały szczegół i jaka zmiana. A kokardka wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, ta kokarda srednio mi sie podoba no ale narazie musi byc poki nie wymysle nic innego, znajac mojego lenia pewnie tak zostanie :P

      Usuń
  2. to mi przypomniało, że przez nieuwagę przegapiłam podobną okazję... o jakże mi smutno :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nastepnym razem nie przegapisz:)

      Usuń
  3. Wow super. Druga bluzka też cudna. W niej bym prawie nic nie zmieniala, choc kokarda jest na miejscu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. też na taką długo polowałam i się nie doczekałam:) ale mam kilka damiskich koszul i też je lubię:P Twoja zmiana bardzo mi sie podoba:) bluza świetna nawet taka jak jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, czasem w najmniej spodziewanym momencie mozna cos upolowac, wiec trzeba byc czujnym :)

      Usuń
  5. Obie bluzki mi sie podobaja :) ,aa jeszcze baardziej Ty sama w koszuli :) Slicznie wygladasz :) aa muzyczke musze sobie poszukac ,bo u mnie nie leci :( Pozdrawiam Was Serdecznie :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Agus - wiesz jak człowieka podnieść na duchu :P

      Usuń
  6. Zaskakują mnie twoje pomysły! Pozytywnie mnie zaskakuja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak to dobrze mieć takie umiejętności.

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszuli Ci cholernie zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi :D ja sobie tez zwlaszcza ze chcialam taka tylko dzinsową ale wygladalam w nich conajmniej dziwnie - no i cena odstraszajaca, a ta spadla jak z nieba :D

      Usuń
  9. ta koszula to cudowności!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszula jest fantastyczna! Świetnie ją ozdobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  11. koszule białe kocham,klasyka klasyk, a taki mały ćwiekowy pazurek dodaje jej jeszcze uroku!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...