poniedziałek, 26 sierpnia 2013

ile można zmieścić w jedną niedzielę :)

Nasze poranki zaczynamy zawsze od puzzli, żeby nie było mamy też te bez myszki Miki, niestety te nie sa układane, Maja każda układankę potrafi ułożyć sama, a nawet w stosie odszukać odpowiedniego puzzla, ja mam z tym nie lada problem..
(Maja) - Mamo co tam grzebiesz?
Tu mam ...
hmmm.... no tak...:)
po spacerze jest malowanie, zawsze czym innym

to jest niedźwiedź z Maszy, ja robiłam kontury Maja wypełniała, ciut uśmiech nam się maznął :-D

a to?
nikt inny ...Masza

całe dzieło Majuli :) statek chyba :)

Jabłko, wspólnie malowane

W niedzielę można też być Wróżką, w domu się nią nie chce być, inna sprawa u koleżanek ;-)

można też zahaczyć skrzydłem o zjeżdżalnię

czy wyznawać przyjaźń przez głaskanie :)
 Dziękujemy za wczoraj:*
Maja oznajmiła po powrocie z czarodziejskiej wróżkarni 
-Było super :-)

a to moja nowa zdobycz z wyprzedaży, pozwalam Wam zazdrościć :)
Sąsiadka powiedziała, że zaraz mi zabraknie miejsca na parapecie, a ja na to że dokupię półki :)
Jest idealny :)

Owocnego początku tygodnia i aby każdy kolejny dzień był tym szczęśliwym ...
co nie Marluś :)

:*

13 komentarzy:

  1. Suuper dzien :) Artystka mala Ci rosnie :) I taak jest czego zazdroscic Sliczny Pinokio :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. artystyczna niedziela!:) a Pinokia zazdraszczam skoro można:D hihi

    OdpowiedzUsuń
  3. no pięknie, pięknie:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie maluje ! u nas to tylko mowa o kredkach, bo jak w ruch wchodzą farbki to wszystko prócz kartki jest kolorowe ; D

    OdpowiedzUsuń
  5. O taaaak Pinokio jest idealny!!! Wspaniały okaz! A rysunki malej pakuj do teczki rośnie ci mala zdolniacha, pięknie to zaaranżowałaś

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo Twórczy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz wspaniałą artystkę :) U nas dzień zaczynamy od klocków :)
    A Pinokio urokliwy bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetnie, tak kreatywnie się bawicie;)
    Maja śliczny aniołek;)
    A Pinokio cudo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę :)
    My sobotnie/niedzielne poranki zaczynamy od czytanki :) i zazwyczaj jest to Elmer :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...