sobota, 3 sierpnia 2013

Anioł Filipek

Miałam mieć dużo czasu, bo do połowy sierpnia prawie a tu "pan" Filipek postanowił wyjść wcześniej tak więc dwie noce zarwałam a obiecanego anioła zrobiłam...
Nie lada wyzwanie było przedemmą, chłopca jeszcze nie robiłam, a chciałam aby wyszedł cudny, tak jak jego właściciel...
Rodzicom serdecznie gratuluje wspaniałego synka, a Madzi po cichu zazdroszczę tak szybkiego i pomyślnego rozwiązania sprawy, wszystkim nam życzę podobnego :)

a teraz...
przedstawiam Aniołka którego zadaniem jest czuwanie nad spokojnym snem małego Filipka, muszę dodać że na żywo wygląda jeszcze fajniej, tak mi się spodobał że sobie - no dobra Mai ;-)
zrobię podobnego...
a Wam jak się podoba - pisać mi tu szczerze!!!!
co bym prezentu sie nie wstydziła ;-)








14 komentarzy:

  1. Ale śliczny:)Mnie też się marzy taki czuwający anioł dla Synka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny!! A ta jego fryzura... świetny pomysł - przynajmniej włosów mu nie brakuje :) Widzę, że zrobiłaś mu superową sesję dzięki czemu wiemy, że aniołek Filipek potrafi siedzieć i klęczeć. Pozdrawiam!!

    przesolone-inspiracje.blogspot.com - Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny !! Jak i wszystkie Twoje cuda ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest Przesliczny :) Suuper wyszedl Ci :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. No cud nad cudami podobnie jak mały Filipek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne ma kłaczki i męska część też się doczekała swojego anioła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. krcze jaki on śliczny! Te włoski i ogólnie cały jest super - szczerze! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny jest :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. To mnie swoim komentarzem u mnie zaniepokoiłaś...
    Anioł pierwsza klasa. Świetne ma włosy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana i co ja ci mogę innego napisać, jak wszystko co z pod twojej ręki wychodzi jest fantastyczne. Aniołek oczywiście boski, zazdroszczę ci pasji.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...