niedziela, 21 lipca 2013

W komplecie :)

nie będę się rozpisywać, same zobaczcie mój twór ;-)
Jak uszyć spodenki znajdziecie Klik
bluzeczkę Klik

 



 a to mój kolejny pomysł,
  Asia obdarowała mnie kiedyś pięknymi Kokardami, a właściwie nie mnie tylko Maję :) 
pomysł miałam całkiem inny
 ale... no właśnie...
nigdzie nie udało mi się dostać tego czego chciałam do realizacji, w końcu to wyspa...;-)
no ale przejdźmy do rzeczy!
Wiecie że kocham wyprzedaże, podobną miłość czuję do szarości, niestety ciężko jest dostać fajny ciuszek za przystępną cenę w tym kolorze dla dziewczynki, na szczęście znalazłam ten oto- sweterek...
jak Go tylko zobaczyłam wiedziałam że to jest właśnie to...
:)
doszyłam:))

Asiu dziękujemy Ci bardzo za cudne kokardy, inspirację...:*
 pomysł który tkwi we mnie na pewno zrobię, jak dorwę to co potrzebuję:)

Miłej niedzieli kobietki i trzymajcie za mnie kciuki, jutro małe wyzwanie mnie czeka, bardzo przyjemne zresztą, mam nadzieję że wszystko pójdzie dobrze:)

ps. sąsiadka nie mogła uwierzyć że sama uszyłam ten outfit, hihii fajne uczucie...
polecam ;-)

26 komentarzy:

  1. świetnie wygląda ten komplet.Masz talent:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam takie kokardy od Zręcznej Roboty ;) Kochana pamiętaj o zamknięciu licytacji bo czasu coraz mniej....a tam ciągle dużo brakuje...;*

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacja pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  4. No bo Ty zdolna jestes :):) Suuper komplecik wyszedl Ci :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to trzymam mocno!
    A outfit jest świetny :) I sweterek też :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplecik,a sweterek z kokardkami nabrał uroku,fajny pomysł.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. O wow! Ale zdolna mame ma Maja:-D Komplecik swietny :-) a sweterek wyglada slicznie z tymi kokardkami :-) Pozdrawiam cieplo i zycze milej niedzieli :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdolna kobieta z Ciebie. Nie dość, że zabawki to jeszcze ubranka! Maja to ma dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo rewelacja :)) mama zdolna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny komplecik. A sweterek rewelacja !!! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiekny komplecik ! zainspirowalas mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Komplecik rewelacja, sama muszę jakies piżamki chłopcom wymyślić na lato. Dzięki za inspiracę. A tutaj znalazłam jeszcze turtorial na taką kokardkę, może ci się przyda: http://www.usefuldiy.com/diy-quick-bow-tie/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz naprawdę świetne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Komplet wygląda super! A patent z kolarda świetny :D zmieniła całkowicie wygląd swetra!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiele bym dała, żeby móc szyć tak jak Ty, serio! /bo oprócz ubranek dla córek, chętnie uszyłabym sobie coś dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. podziwiam Cię ! :) naprawdę pięknie Ci to wychodzi !

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy22/7/13 06:03

    Hej Kochanie ale masz pomysły super:):) Kochana Magdaleno Wszystkiego Najlepszego W Dniu Imienin Dużo Zdrowia Świetnych Pomysłów Krawieckich,Pociechy z Majeczki, Mężusia Samych Dobrych Dni:) Kocham Cię Bardzo :):):):)ms

    OdpowiedzUsuń
  18. super małej w tym mamowym szyciu :)) i kokarda na sweterka pasuje perfekcyjnie ;))

    ściskamy
    ania&karol
    http://annaslaweta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. A czy przyjmujesz już zamówienia na ubranka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nieeee no coś Ty !!! do 2 to to drugiego ale jak licytają anonimowi, prosimy o maile...bo już tak mieliśmy przy jedenj licytacji....mały problem z anonimowym.....a potem szukać wiatru w polu....;***

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny komplecik. Ty kobitko też mnie inspirujesz i inspirujmy się już tak zawszę ;-)
    A Maja obłędna - super

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...