środa, 17 lipca 2013

taki ktoś... oraz rozdawajka

powstał sobie dziś, między praniem, myciem okien a obiadem ;-)
chciałam wszyć mu ręce maszynowo - lenistwo ! 
kombinowałam aż nie wyszło ;-]
no cóż trzeba sie uczyć na cudzych błędach nie na swoich ;-]
oto on..
taki ktoś
...





czekamy z takim utęsknieniem na promyki słoneczka a kiedy już są nie można wytrzymać i człowiek zamknięty w domu, Maja się roztapia, ja też dlatego dziś sprzątamy w domku, 
dzielna mała dziewczynka pomaga jak najlepiej potrafi
Zadając tysiące pytań, nie  pamiętam czy pisałam ale Maja zawsze odpowieda 
-Nie wiem- potem jest prawidłowa odpowiedź
podam wam przykład
(Mama)-Majus kto u Ciebie był?
(Maja)-Nie wiem.... mmm Kacperek
(mama) -Co to jest- wskazując kotka
(Maja)-Nie wiem... Kotek!
i tak w kółko strasznie to śmieszy, przy tym mimika i gestykulacja rozwalająca.

Majuśka potrafi też śpiewać "Kaczkę dziwaczkę" a najbardziej na świecie lubi 
Trumf trumf misia bela
Misia kasia konfacela
Misia a misia be
Misia kasia konfa ce

mamy książeczkę z wierszykami dla 3,4 latka pokazuje na obrazek i mówi pierwsze zwrotki, 
kibelek opanowany do perfekcji, w nocy zakładamy jeszcze pieluszkę, zawsze jest sucha.

no i obiecana rozdawajka kto pierwszy ten lepszy ;-)
a co w niej będzie..? 
coś kreatywnego dla dziecka od 3lat oraz do poczytania dla mamy

 start

22 komentarze:

  1. A o co chodzi rozdawajce? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. to ja mam chęć przygarnięcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poproszę o adres na pocztę:) gratulacje;-)

      Usuń
  4. nie zdążyłam:( może innym razem:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, nie zdążyłam, a moje bliźniaki 4 latki by sie ucieszyły pewnie. Życzymy zatem sukcesów w nocnikowaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. :( spóźniłam się, gratuluje suchej pieluszki po nocy u nas cały czas napompowana

    OdpowiedzUsuń
  7. Suuuper ten ktos :):) Taki sympatyczny :) Bylysmy dzisiaj z lala na spacerku :):) Pozdrawiam Was Serdecznie :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny ten ktoś skojarzył mi się z Jasia Fasolą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tajemniczo wygląda ten ktoś :)

    Oj już sobie wyobrażam te minki Majeczki:)

    A mój synek zaczął teraz na wszystko się pytać "dlaczego" i niestety końcowe odpowiedzi nie satysfakcjonują go zupełnie:/ Czasem to już mam dość bo nic nie można powiedzieć, bo zaraz jest milion pytań dlaczego. I mimo, że już się o to pytał 10 razy to i tak zapyta jeszcze raz:) Ale za to jaki jest mądry jak ktoś inny się pojawia na horyzoncie, to tłumaczy jak pan nauczyciel:)
    Pozdrawiamy serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam chęć przygarnięcia :) ale pewnie już za późno :)

    Fajny Ktoś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, ze nie zdążyłam :(

    OdpowiedzUsuń
  12. U nas tez goraco...jutro ma byc nawet 28 stopni!
    Korzystajcie z cudownej aury ile wlezie....bo w przyszlym tygodniu ponoc piekna pogoda ma pojsc w zapomnienie...My lapiemy kazda wolna chwile :)))))
    Kochamy takie prawdziwe lato!

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy18/7/13 05:55

    Hej Ale fajny ten Ktoś Brawo Madzia:):):) Kocham Mocno ms

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajny ktoś :-) Takie ktosie są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To jakiś ciekawski ktosiek, cosiek? Bardziej pasował by mi do niego kapelusz, ale i tak jest słodki.

    Miłego dnia Iz

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...