czwartek, 25 lipca 2013

Szyłam szyłam ... aż bluzke uszyłam ;-)

w Polsce na targu kupiłam sobie bluzeczkę tą oto
kosztowała do 30 zl z  apaszką ile dobrze pamiętam, zakochałam się w kroju, po prostu ja uwielbiam, mogłabym w niej robic wszystko, naszukałam się podobnej u nas -bo przy takim tempie chodzenia to zaraz będzie na co dzień ;-) ale niestety nie znalazłam.
Maja zasnęła ja wzięłam się za prasowanie, i wpadła mi w rękę i tak dumałam prasując, że jak się uwinę to sobie ją odrysuję, baaa...
skończyło się na uszyciu, materiał miałam kupiony na karbocie za 1f, niestety do szycia zabawek średnio się nadaje, tak więc szkoda mi nie było zniszczyć Go nic a nic!!
najśmieszniejsze jest to, że zawsze robię na oko, bo myślę ze nie wyjdzie, 
wyszło jednak - tu i uwdzie można się czepnąć no ale...
to przecież moja pierwsza bluzka.
muszę jej dorobić coś ... no właśnie tylko co..!?



muszę dostać dobry materiał i uszyję ich tysiąc ;)

podczas sesji Madzi i Emila moje dwa robaczki :P


hihi :-D

Pamiętajcie o licytacjach, proszę udostępnijcie skrawki miejsca w paskach bocznych i podlinkujcie aukcje :*

12 komentarzy:

  1. śliczna bluzka ci wyszła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka rewelacyjnie wyszła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no i jest świetna!:) wygląda na mega wygodną, to Ci się nie dziwię, że ciągle w niej śmigasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest genialna ! Masz talent ! Nie rob wiecej nic na oko ! Moim zdaniem nic a nic nie trzeba dorabiac ! Pozdrawiam i szyj ich wiecej !

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna bluzka :):) Suuper zdjecia :)Corcia Sliczna :) a ostatnie zdjecie Smieszne niesamowicie haha :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. bluzka wyszła extra !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pełna podziwu. Co chwilę piszesz o nowych ciuchach, które uszyłaś i coraz mocniej nabieram ochoty na kupienie maszyny do szycia. Ale mąż stwierdził, że pewnie będzie w kącie leżeć. Bluzeczka cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja zamawiam już dziś jedną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna jest ! A Ty zdolna !

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzka jest booska! Gratuluję samozaparcia i tego, że się odważyłaś:) Ja też chcę! Ale maszyny brak

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewela bluzka. Rozkrecaj się dziewczyno bo coraz ciekawiej się robi :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...