niedziela, 14 lipca 2013

Spodenki dla małej dziewczynki

gorąco jest u nas i to bardzo, od 11-do 16 zaszywamy się w domu chowając przed upałem, 
dawno nie było takiego lata, ojj dawno...
Maja poszła spać a ja z nudów uszyłam jej spodenki, znów chciałam się sprawdzić
o dziwo wyszły ;)
Wykrój wzięłam z innych spodenek i uszyłam tak jak dla lalek z tym, że w większej skali ;-)

obiekt Maja jest ciężki do uchwycenia, dlatego nie widać dokładnie spodenek :/

Frajdę mam nieziemską, nawet chyba większą niż z lalek szyjąc Mai ciuszki, zapewne będzie więcej i więcej właśnie ubranek na blogu ;-)


Licytację wygrała Ania za co jej serdecznie dziękuję, kwota którą osiągnęła lalka jest zdumiewająca :-)
Jesteście wspaniałe dziewczyny, dziękuję Wam serdecznie za udział w licytacji, a Anię proszę o kontakt na maila.

:*

12 komentarzy:

  1. :) Madziu bez Twojego pomysłu nie byłoby sukcesu. Fajnie, że się udało osiągnąć taką kwotę. Jednak szczytny cel mobilizuje do działania wiele osób. Lala będzie na pewno niezapomnianym zakupem dla Ani. Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Noo tak corcia Piekna :):) Spodenki zapewne sliczne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maja jak zwykle śliczna~:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do mnie :)
    Czeka na ciebie mila niespodzianka
    http://mojamalaskandynawia.blogspot.com/2013/07/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna dziewczyneczka, zagladam tu od jakiegos czasu, wpadnij kiedys do mnie ;)
    milego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdolna z Ciebie kobietka a Maja cudowna :-)

    Gratuluje Ani wygranej w licytacji.. Zazdroszcze bo Ania z Zielonego wzgorza przepiekna, a ja jestem jej ogromna fanka.. No coz obejde sie smakiem...

    Chcialam tylko dodac, ze wygralam czy nie, i tak wplace pieniazki w celu pomocy.. :-)

    Pozdrawiam cieplo :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja uwielbiam spodenki w kratkę - szkoda, ze nie widac góry ale i dół wygląda bombowo! A uszyłas kiedys płaszcz ? Szukam krawcowej ktora mi dla małej płaszcz uszyje:-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj kochana chyba to za wiele:) musialabym najpierw sprobowac ;-)

      Usuń
  8. Nieustająco podziwiam Twój talent:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie musisz je jeszcze sfotografować bo z tego co widzę to mnie zainspiruja :) xxx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...