środa, 3 lipca 2013

Przymierzamy nasze spodnie

Dziękujemy za miłe komentarze pod wczorajszym postem, kombinowałam zrobić bluzeczkę do kompletu - stwierdziłam jednak że to będzie za dużo, tak więc powstała kokarda z ramionka bluzki:)
Nasze spodnie wyglądają na właścicielce tak:)





 coraz trudniej zrobić mojej Pszczole zdjęcie ucieka jak oparzona, muszę nieźle się nagadać aby stanęła chwilkę:)
samolot, bąk, ptaszek, słoń.. itd.:)

Miłego spkojnego dnia Wam życzę:*

ps. na żywo wyglądają dużo lepiej:)

24 komentarze:

  1. Ładnemu kochana to we wszystkim ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. taka mama to skarb :)
    cudna Maja

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie wygladaja swietnie :-D Sliczna pszczolka :-D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. I najważniejsze, ze nikt takich nie ma ;) Sweterek też ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej, jaka ona jest urocza! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piknie a kitka genialna!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Boskie są! Brawa dla zdolnej mamy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny pomysł! Strasznie mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza prezentacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No ekstra. Dopiero teraz to się bajecznie prezentują. Naprawdę baaaaardzo fajnie i ta kokarda...:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznotka:) wygladają świetnie:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze ta kokardka ! Uroczo !

    OdpowiedzUsuń
  13. super, mnie się podoba :) i te kokardki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Brawo - masz wyobraznie i talent i sliczna modelke! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy4/7/13 06:06

    Piękna modelka:) spodenki są super .Druknę mamci bo nie może się doczekac jak jej opowiadalam co uszyłaś Kocham Bardzo:):)ms

    OdpowiedzUsuń
  16. Uroczo się w nich prezentuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. pasują i to bardzo, w takim razie muszę, chyba mojego B. fotografować na zapas, bo jak zacznie mi uciekać, to ja nie wiem...:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Spodnie wyglądają super na wdzięcznej, uciekającej modelce:) Ja daaawno temu szyłam ze swoich starych dżinsów, nowe dla małego synka:) Lubiłam takie przeróbki. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie nad tym usilnie myślę i nic nie mogę wymyślić, mam dwie nogawki po skróceniu dzinsów i cos bym z nimi zrobiła tylko nie wiem jeszcze co:)

      Usuń
  19. z uciekajacą modelką mamy ten sam problem;) a spodnie super wyszły;)

    OdpowiedzUsuń
  20. niezłe te spodnie :) ale mi najbardziej wpadły w oko kokardy :D na włosach

    OdpowiedzUsuń
  21. Spodnie wyglądają super. A zdjęcie. Cos o tym wiem ja właczam opcje seryjne i coś udaje się wybrać

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...