piątek, 12 lipca 2013

Przeróbka bluzki na dresik dla dziecka

oglądałam na waszych blogach i z zachwytu wyjść nie mogłam jak pomysłowe są te kobitki, bardzo chciałam się też spróbować i uszyć z rękawów bluzki  spodenki dla Mai, potem wydumałam żeby pójść dalej i zrobić koszulkę do spodenek:)
W primarni wynalazłam cieniutka bluzkę z bawełny za 1f, niestety w najmniejszym z możliwych rozmiarów, mimo wszystko siadłam do kompa, zaczęłam szperać i znalazłam na blogu wspaniałej kobietki  ściągę 
Tu, jeśli macie jakieś inne chętnie zobaczę również.
Majki recynglingowy dresik, komplecik- zwał jak zwał wygląda tak:
spinkę robiłam na szybko przed samym wyjściem z domu, o dziwo wyszła nie najgorzej, a ją tylko poplątałam i złapałam nitką :)
Spinka przetrwała tarmoszenie K. więc solidnie złapałam ;-)





na dowód ;-)

Wyszło jak wyszło, robiłam ten dresik na próbę bo nie wierzyłam że wyjdzie, tak więc jest wiele nie dociągnięć, kolejny raz będzie na tip-top ;-)
Jeśli chcecie spróbuję zrobić tutka:)

Ogrom słońca Wam życzę, wypocznijcie w ten weekend jak  nigdy :*

19 komentarzy:

  1. Suuper komplecik Ci wyszedl :) Zdolniacha :) Sliczna spinka :) A Twoja corcia PRZESLICZNA :) Pozdrawiam Was Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam i sama nie mogę uwierzyć, że to takie proste!
    Chyba nawet sama spróbuję zrobić takie spodenki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja kobieto!!! Ja uwielbiam takie przeróbki ale ciagle nie umiem super wszystkiego pozszywac;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. super kobitko! wyszło rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda super! Najbardziej podobają mi się spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow!!! Wyszło bombowo :) Ja niestety nie mam takich zdolności, więc szczerze zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zdumiona - super komplet ze spineczką!

    OdpowiedzUsuń
  8. mała fashionistka!
    rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  9. wyszło super, ja myślę, że to najprzyjemniejszy sposób robienia zwłaszcza z rękawów dziecięcych spodenek, bo zawsze wyjdą:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wyszło :)

    Ja czytam o różnych "rękodziełach" i ciągle noszę się z zamiarem wypróbowania, ale jakoś mi czasu brak, albo chęci ... Ostatnio odkładam na zime takie zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy ja już Ci nie mówiłam, że zdolna z Ciebie babka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. oj jak ja bym chciała tak chociaż na tą Twoją "próbę" szyć :D za skromna jesteś !

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny komplecik, a ta spinka jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy15/7/13 05:54

    MADZIA pieknie wyszedl dresik a Maja jaka zgrabniocha no no:) spodenki są też super ale dajesz czad z tym szyciem jesteś świetna :):) Kocham Bardzo pa pa:):):ms

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialnie:)pomysł też:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...