wtorek, 2 lipca 2013

Przerabiamy spodnie chłopięce na dziewczęce- tutek ;-)

Dostałam spodnie po moim siostrzeńcu a że bardzo chłopięce są to myślałam nad nimi usilnie, aż dziś miałam chwilkę jak Majuś spała i do pracy się zabrałam, co by noce zacząć przesypiać ;-D
Prawda że smutne są?

 jak podszyć nogawkę materiałem  KLIK

 jak zrobić dziury np. TU
Serce zrobiłam składając nogawkę na pół, UWAGA jeśli zrobisz to tak nisko jak ja pot będzie Ci się lał po plecach, ciężko się dostać bo dziecięce spodnie są wąskie - podobnie będzie w rurkach u dorosłych, tak więc przemyśl to gdzie chcesz zdobić dziurę, ewentualnie sprawdź czy dasz radę obszyć maszynowo!!!
zawsze można ręcznie - ja nie cierpię:(

 pod spód również dałam materiał, po obszyciu wygląda tak

Materiał jest ze starej bluzki Mai, którą kupiłam jak była jeszcze w brzusiu za 1f, wersja bardzo letnia, ubrałyśmy ją tylko raz:( 
Kokarda była gotowa wystarczyło ją tylko odciąć i przyszyć o zgrozo ręcznie ;-)
no ale kokarda musi być, wiadomo jak Mini ma to Maja tez musi
Co powiecie na efekt końcowy:)
Pozostaje nam tylko przymierzyć jak Maja wstanie:)

22 komentarze:

  1. ale super przerobione.Aż nie do wiary,że to te same spodnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki a mam jeszcze jedne:) musze inspiracji poszukac w necie ;-)

      Usuń
  2. Kocham takie przeróbki. Tez mam chrapke na takie szalenstwo. Czas eh
    Efekt super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zajeło mi to całe 30 min:) tak ze nie jest zle - bylo by szybciej gdyby nie to serce na kolanie:(

      Usuń
  3. Pomysłowa z ciebie mamusia!

    OdpowiedzUsuń
  4. No super, my też ostatnio na blogu przerabiałyśmy porteczki na bardziej dziewczęce :) Już szukam kolejnych, bo mam apetyt je ukwiecić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow :) Jak patrzę na takie cuda to żałuję, że nie potrafię szyć..

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie CI to wyszło:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bestia z ciebie zdolna jak nic. Efekt piękniusi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt końcowy robi wrażenie !

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie te spodnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super sprawa pomysłowa istotko :D

    OdpowiedzUsuń
  11. jej ! są rewelacyjne !

    OdpowiedzUsuń
  12. jejku przepiękne spodeneczki :) i do tego bardzo modne :)
    to może i ja coś takiego pokombinuję ;) bo i nawet ten sam materiałek mam zapewne z tej samej bluzeczki o której piszesz :))
    naprawdę rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy3/7/13 06:11

    Madzia jestem pod wrażeniem jesteś niesamowita pieknie wyszły taką mam zdolną siostrę. Superowa mama! Kocham Was Bardzo:):):

    OdpowiedzUsuń
  14. wow! świetne, uwielbiam takie przeróbki na coś fajnego, a u Ciebie wyszło super! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zrobiłaś super robotę,brawa za MISTRZOSTWO.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdolniacho, pewnie na modelce wyglądają jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...