czwartek, 4 lipca 2013

Mix + wyniki candy


Uczymy się kroić na naszym "zbiorze" truskawek oraz Francja -elegancja ;)

 Uszyłam Mai jaska, co prawda dużo mu brakuje no ale... Maja mówi, że to Stary niedźwiedź :-D
niechaj będzie, mam  zamówienie od pszczoły na kotka oby nie wyszedł wilk.

Przechodzimy do głównego kąska - czyli losowania:)

 tadam....
to :
  1. Z przyjemnością i my spróbujemy szczęścia :) Kochamy Pinokia, ale mamy tylko jego bajkowo papierową wersję. A taka do przytulania to byłoby coś :) Pozdrawiamy serdecznie :)
    OdpowiedzUsuń

24 komentarze:

  1. hehe stary niedźwiedź ;D śliczny jest!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super jest ten stary niedźwiedź:)
    Dzięki za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Dbajcie o tego Pinokia!

    OdpowiedzUsuń
  4. stary niedźwiedź:) piękny;)
    GRATULACJE;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj Pinokio jest świetny. Taki miałam apetyt... Gratuluję Trojandzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratki :) jak ja zazdraszczam!

    pozdrawiam ciepło
    dzięki

    OdpowiedzUsuń
  7. ten pinokio był cudny....
    miałam co do niego duże plany i nadzieje :)
    gratuluję i pozdrawiam wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, ale też trochę zazdroszczę ;-)
    No i dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję szczesciarze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję szczęściarze,cudowny prazenciok.
    Dziekuję za super zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  11. jak zwykle Maja to urocza modelka i te pozy;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i zwyciężczyni i naszej pięknej maszynie losującej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje!

    Maja ma fajną pozycję do odpoczywania :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla wygranej:) Stary niedźwiedź sympatyczny. pozdrawiam cieplutko. ANia

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam :) Podczas porannego przeglądu blogowego wchodzę na Twojego bloga i własnym oczom nie wierzę :):):) Hurra!!!!!!!!!!!!!!!! Ogromnie miła niespodzianka :) Bardzo się cieszę a myślę, że Michałek ucieszy się jeszcze bardziej :) Dziękuję za zorganizowanie zabawy i szczęśliwy dla mnie los :) Już śle maila. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję i dziękuję za zabawę:) teraz chyba będę musiała takiego sama uszyć, tylko kiedy się do tego zabiorę, to ja nie wiem:)))

    niedźwiedź super:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...