środa, 24 lipca 2013

Marzenia - fotograficznie

Nasze marzenia są różne, od tych materialnych po ulotne, zamknięte w skrzyneczce, czasem boimy się ja otworzyć, wyjść im na przeciw....
a szkoda bo mogą dać tyle radości, nie tylko Tobie a i innym.
Magdalenko, Emilu dziękuję, że się zgodziliście, najfajniejsze doświadczenia jak do tej pory za obiektywem ;-)








Mój kunszt jak i rekwizyty zostawiają wiele do życzenia, mimo wszystko jestem strasznie zadowolona, nie dość że pracowało nam się świetnie, to zdjęcia wyszły bardzo fajnie, no i Madzi uśmiech jest po prostu hipnotajzink :)

Zdjęcia zamieszczam za zgodą, dzięki wszystkim co trzymali za mnie kciuki :**
przydało się:)

21 komentarzy:

  1. Suuper zdjecia :):) Baardzo fajna pamiatka :) Pomalu do celu ,a bedziesz miala wszystkie dodatki i ze zdjec na pewno bedziesz jeszcze bardziej zadowolona :):) Odpowiedzialam przed chwilka na Twojego meila :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Spisałaś się, odwaliłaś kawał dobrej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka boska zdjęcia aż sama bym chciała taką mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjne fotki marzyły mi sie takie kiedy byłam w ciąży

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładnie wyszło ;) Też będę chciała mieć taką pamiątkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! Ty to jesteś wszechstronnie uzdolniona.... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczny brzunio :) Ladne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnie foto super :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Brawo!!! Super foteczki :)
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
  10. Radość bije, pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie, a rekwizyty super, zwłaszcza podoba mi się 1 i ostatnie zdjęcie ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie, a rekwizyty super, zwłaszcza podoba mi się 1 i ostatnie zdjęcie ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne fotki a uśmiech modelki faktycznie powala.

    OdpowiedzUsuń
  14. to zdjęcie w sepii jest boskie, widać szczęście rodziców na twarzy wypisane:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne fotki, a Magda i Emil jaka pamiątkę będą mieli :) Za jakiś czas, będą maleństu podrośniętemu pokazywać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia!
    Ależ będą mieli cudną pamiątkę!
    A mi najbardziej podobają się 4,5 i 6 zdjęcie :))
    Ale piękne są wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Madzik te zdjęcia wyglądają teraz rewelacyjnie. Trzymam kciuki za wiecej takich sesji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...