wtorek, 30 lipca 2013

Konkurs - namaluj swoją zabawkę

Ogłaszam konkurs wakacyjny- uszyje najciekawszą zabawkę namalowaną przez Wasze dziecko, 
 maluszki jak najbardziej mogą być wsparte przez rodziców.
Konkurs będzie trwał do 31 sierpnia, w ciągu dwóch dni ogłoszę zwycięzce, następnie od 2 -3 tyg. uszyje maskotkę- może szybciej !


Zasady powszechnie znane, jeśli nie weźmiesz udziału zwiększasz szanse innych ;-D

Wasze rysunki będę się starała aktualizować w miarę możliwości:)

Powodzenia i kredki, flamastry, farby w ruch ...:)

Rysunki proszę kierować na maila  - misiormagda@gmail.com, w tytule
"Konkurs wakacyjny"
:*

21 komentarzy:

  1. Super konkurs ale niestety moja Ola tylko 'wiatr' potrafi malowac :) tak ze powodzenia zycze innym ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki, strasznie jestem ciekawa prac maluszków, wiatr tez może być ciekawy ;-)

      Usuń
  2. Mój to jeszcze nie potrafi rysować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mozesz ty namalowac a on pokolorowac razem z Toba, kreatywnosc i praca zbiorowa sie liczy:)

      Usuń
  3. My weźmiemy udział i spróbujemy wspólnymi siłami namalować naszego zaginionego królika pamiętasz, nie udało nam się go nigdzie znaleźć tak więc jak uda nam się wygrać może Ty oddasz charakter i wspomnienie naszego królika :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysł Magda! ciekawa jestem prac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez, mam nadzieje ze i wy sie skusicie :P

      Usuń
  5. super już myślimy choć z dwuletnią Panną M nie będzie to łatwe zadanie

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny konkurs, prace dwu i pół latków też mile widziane ? ; D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kazde, nawet te z wiekszym nakladem pracy rodzica :) chodzi o wspolna -dobra zabawe:)

      Usuń
    2. w takim razie chętnie weźmiemy udział ; )

      Usuń
  7. moje dziewczyny chętnie by naskrobały,ale czy może być zwykłe zdjęcie tego rysunku?bo nie mam jak inaczej pokazać:/

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam. Moi synkowie mają 3.5 roku (bliźniaki. Uwielbiają malować, rysować, choć często sama zastanawiam się co jest namalowane na kartkach. Zatem niezłe wyzwanie Madziu dla Ciebie. :)) A ile prac mozna przesłać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mysle ze najlepiej jedna praca, abym sie nie pogubila:) oj zacieram raczki :P

      Usuń
  9. Wladca, to jeszcze nie ma pojęcia, co to kredka, flamaster, czy farba :D ale życzę wszystkim powodzenia w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super sprawa, postaram się pobawić z Gabi w malowanie :) Jak się uda nam coś napaciać, to wyślę z chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  11. chętnie weźmiemy udział;))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ok, umieściłam banerek u siebie, a mail z naszym pluszątkiem zaraz pójdzie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...