środa, 31 lipca 2013

Inspiracje modowe - Diy

Sezon letni się u nas kończy i zaczynają się wyprzedaże -czyli to co kocham najbardziej, nigdy nie kupuję sobie z nowej kolekcji bo mi najzwyczjaniej szkoda kasy, wychodzę z założenia że jak coś ma być dla mnie to będzie;-)
Nazywam sie "łowca okazji" ;-D
to moje faworyty na które czyhałam długo...


Bluzeczka z kieszonką, bardziej proponowana mężczyznom, mi się jednak strasznie podoba motyw kieszonki o innym wzorze, kolorze

no i na koniec kropka nad "i" czyli boyfriendy, polowałam na te idealne :P

a upolowałam prawie idealne, takie z cekinami bleeee...
myślałam chwilę no i wymyśliłam, że upiekę trzy pieczenie na jednym ogniu ...
zobaczcie same:)


Delikatnie odprułam kieszeń z bluzki i koraliki ze spodni

problem z wybory kształtu nie miałam ;-) 
niedługo będę jak tęczowe misie hihihi 
Przyszyłam w równych odległościach, pomógł mi w tym przyfastrygowany szablon.

Kieszonkę przyszyje niebawem :)

koszt przedsięwzięcia 11f
a gdybym kupiła po normalnej cenie 33 do 35f lub więcej,  w zależności od sklepu.

Kombinowane ciuchy kocham najbardziej, a Was zachęcam do polowania i przerabiania, wiem że z czasem jest ciężko ale gdy pot i łzy ciekną taki kąsek jest najlepszy!

:*

14 komentarzy:

  1. O ja też!!! Kombinowanie to moja specjalność :) Świetnie to wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super'pomysl ! Tez lubie wyprzedaze !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie czytając Twoje wpisy o przerabianiu pomyślałam, że zrobię coś z moją bluzką... jest za szeroka i trochę "grubo" w niej wyglądam, ale ją bardzo lubię i ma fajny nadruk. Na razie jestem na etapie myślenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, bardzo bym chciała kiedys przerobic moją sukienkę. Kupiłam sobie świetna za całe 10 zł, ale niestety jest za duza i muszę przerobić tu i ówdzie jej krój. Na razie czeka aż poczuje sie na siłach:).

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, też uwielbiam łowić okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę talentu! Biała bluzka z kieszonką - cudo! Ja też wolę kupować na wyprzedażach, inaczej jest mi szkoda pieniędzy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. też tak lubię poprzerabiać:) bardzo fajnie to wymyślłaś! A jak znajdę czas, to też polecę na wyprzedaże, bo już od dłuższego czasu nic sobie nie kupiłam - z ciuchów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie to wyszło ;) I ekonomiczniej !

    OdpowiedzUsuń
  9. Cud miód. Ja też muszę wkońcu zrobic cos dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie ma odwagi na takie eksperymenty, bo z szyciem się dopiero oswajam ale strasznie mi apetyt rośnie na przeróbki jak widzę takie poczynania. Może niebawem sama się skuszę :)Ps. Misio uszyty :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć!

    Wzięłyśmy udział w wyzwaniu. Może i Ty się dołączysz? :)
    http://addictedtocraftsblog.blogspot.com/2013/07/w-odpowiedzi-na-wyzwanie-asi-misiowe.html

    OdpowiedzUsuń
  12. super perełki udało ci się upolować:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodobala mi sie ta bluzeczka z kieszonka :):) Bluzeczka z serduszkiem Suuuper :) Suuper masz pomysly :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś świetnie zorganizowana, nawet na swoje ciuchy masz pomysły, podziwiam Cię za to! Boyfriendy super, uwielbiam ich fason ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...