piątek, 12 lipca 2013

Farma 3D





W ten sposób możemy stworzyć nie tylko farmę, ale i ZOO, centrum handlowe, dżunglę, akwarium i wiele, wiele innych miejsc. Nie ma tutaj ściśle określonego przepisu jak wyczarować taką planszę i rekwizyty. Wystarczy tylko rozejrzeć się wokół siebie i puścić wodze fantazji. 

Ja wsparłam się książeczką z wypychankami, o której pisałam TUTAJ. Ale można też wydrukować różne postaci, nakleić na blok techniczny i wyciąć. A jako podstawkę użyć ciastoliny lub plasteliny. Oprócz książeczki wykorzystałam też kilka dużych kartonów z bloku technicznego, które wspólnie z Arturem pomalowaliśmy farbami, tworząc odpowiednie dla gospodarstwa tło oraz plastikowe figurki zwierząt.

Chyba nie muszę pisać, ile jest radości z tworzenia i samej zabawy? Zostawiam Was z masą zdjęć. Inspirujcie się i budujcie plansze 3D razem z dziećmi. 



















W naszym gospodarstwie drób ma podstawki właśnie z ciastoliny














Koniki śpią :)
 










Wpis powstał w ramach projektu "Kreatywne wakacje z dzieciakami"



7 komentarzy:

  1. Witam :) Paczuszka dotarła wczoraj :) Pinokio przecudny a i zawartość woreczka, który miał w ręce przepiękna :) Ciężko było go wczoraj sfotografować, bo Michałek nie chciał go wypuścić z rąk :) Bardzo dziękujemy i cieplutko pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super ze Wam sie podoba i że jest cały juz u Was:):*

      Usuń
  2. fantastyczny pomysł.Chętnie go wykorzystamy z moimi dziewczynami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne. Robiłam w podobny sposób z dziećmi makietę zoo, kiedy jeszcze pracowałam w "zerówce". Dzieciaki fantastycznie się spisały przynosząc całą masę pomysłów na trójwymiarowe zwierzątka. Jeden tato zrobił nam nawet korytka z zapałek, takie posklejane. Wyglądały uroczo :D Fajnie sie sprawdzają ścinki papieru, jako sianko czy słoma w takich korytkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie Wam wyszła ta farma :)

    (PS. dodaj maila przy zgłoszeniu do konkursu, żeby spełnić wymogi ;) )

    OdpowiedzUsuń
  5. jako dziecko uwielbiałam takie zabawy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...