wtorek, 9 lipca 2013

Elfka :-]

Zobaczyłam wyzwanie Szuflady i wiedziałam, że muszę ją zrobić, od zawsze kochałam fantastykę i wszystko co z nia związane, a elfy są mi bliskie jak nikt inny z świata fantazji.
Brak czasu i materiału spowodował iż musiałam wykorzystać to co mam w domu, pod ruszt poszły dwie najbrzydsze na świecie bluzki mojej siostry, ciekawe Moni czy skojarzysz które ;-]
tak powstała ona, dumna Elfka z tajemnej  krainy  ;-)





Zgłaszam ją do wyzwania  Szuflady

a Wam jak się podoba???

wykrój jest na wzór tej oto kobietki:
  doszyłam uszy i nakombinowałam się z włosami- przez uszy właśnie;-)

Jeśli macie ochotę częstujcie się wykrojem:) 

:*

17 komentarzy:

  1. Slicznie Ona Ci wyszla :):) Powodzenia w zabawie Ci zycze :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zawsze - podziwiam . zdolna Kobieta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdolna, zdolna nie ma co.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lalka wyszła cudnie! Bardzo mi się podoba, choć muszę przyznać, że bardziej by mi się podobała gdyby miała jeszcze buzie. Jak zdążyłam już zauważyć, większość takich lal nie ma właśnie buzi tylko same oczka i rumieńce - a szkoda :( Nie będę już zanudzać, jeszcze raz, śliczna elfinka :)

    przesolone-inspiracje.blogspot.com - Zapraszam do mnie, będę bardzo wdzięczna za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie wyszla ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy10/7/13 06:02

    Piekna lala:) Kiedy Kochanie to szyjesz skąd dobierasz czasu? Kocham Bardzo:):):)ms

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna, życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna elfka! Podziwiam Cię za te umiejętnosc! I jak idealnie dobrana cieniowana kreacja - pasuje jak ulał! Pozdrawiam
    P.S. Juz nie pamietam czy pisalam ze hasło do naszego bloga wysyłam na maila, wystarczy tylko raz je wpisac i blog bedzie wygladal tak jak dotychczas ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna elfinka dziękujemy za udział w wyzwaniu szuflady

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała Elfaka, uwielbiam takie zabawki robione ręcznie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...