sobota, 27 lipca 2013

Diy -spodnie dla dziecka z nogawek dżinsów

Miało posta nie być, miałam nic nie szyć, miałam sobie przygotować materiały na pewien pomysł, a w ręce wpadły mi nogawki, które mam po skróceniu spodni koleżance
do roboty pomyślałam...
wycięłam równo - dość głęboko jeśli nie jesteście pewne można odmierzyć od aktualnych spodni maluszka, dodając na gumkę materiału- w zależności jaki gruby ma być pasek


 zszyłam

następnie podwinęłam około 15cm w sumie, chciałam aby gumka fajnie wyglądała pomarszczona

gotowe
nie wiem czy dobre bo Maja śpi a ja jak zawsze na oko, tak mi najlepiej wychodzi

 do kompletu bluzeczka, przymierzymy jak będzie chłodniej bo duszno u nas okropnie!

a tak prezentuje sie całość!


ciekawe czy dobre na Myszkę będzie :P

Odnośnie szycia dziewczyny to wcale  nie takie straszne jest jak się wydaje, zawsze możecie pożyczyć maszynę od cioci, babci itd. zobaczyć czy złapiecie bakcyla, a zapewniam ze tak.
Miłego leniuchowania :*

Ważne !!!!
Licytacje dla Szymonka kończą się 31 lipca :)
Dziękuje za Waszą hojność! 

10 komentarzy:

  1. o! i to jest bardzo dobry pomysł na wykorzystanie nogawek ze skróconych spodni :)) a ja kompletnie nie pomyślałam... bo ostatnio z długich spodni zrobiłam sobie krótkie. a nogawki wywaliłam ehhh...

    czekam aż ujrzę twe dzieło na modelce :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uuu... szkoda!! moze masz jekieś za małe ;-)

      Usuń
  2. Suuper wyszly spodenki :) To czekam teraz na zdjecia z corcia :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysł,jak ja żałuję, że mi tak ciężko szycie idzie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wykonanie tych portek z nogawej czy rekawow od czegokolwiek to banalna sprawa ! :) musi sie udac ! Dziewczyny zachecam ! Zapraszam tez do mnie na ROZDAWAJKE ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super. Lubię takie kreatywne pomysły

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie :) Ja właśnie najczęściej biorę wykrój od istniejących, noszonych aktualnie rzeczy i ew. coś tam modyfikuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszły super! Ja raz robiłam małemu spodnie z rękawów od golfu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę wspomnieć o tym poście na moim blogu ;) Mam nadzieję, że się nie obrazisz!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...