czwartek, 18 lipca 2013

Diy - spodenki

zrodziło się parę pytań odnośnie spodenek tak więc mały tutek;-)
Wciąż działam metoda prób i błędów tak więc musicie mi wybaczyć to i owo:)

odrysowujemy ulubione spodenki na kartce papieru, pamiętajcie dobrze rozłóżcie
wycięty wzór przykładamy do materiału złożonego na pół i wycinamy zgodnie ze strzałkami ;-]

po wycięciu powinny wyglądać tak -razy dwa oczywiście

rozcięłam materiał i za fastrygowałam- będzie to miejsce na gumkę

zszywamy oba boki do miejsca na nogawki, następnie podwijamy całą górę zostawiając miejsce na gumkę
- będzie to troszkę inaczej wyglądać niż u mnie ja się pomyliłam z prędkości- grunt że dałam radę ;-)

 przewróciłam na prawą, podwinęłam nogawki i zszyłam, można też złapać po bokach ja osobiście nie lubię jak mi się rozwalają w praniu

 moja wersja jest na kant a co ;-)
pozostaje mi wybudzić śpiąca królewnę i przymierzyć
-fotki niebawem ;-)

Bawcie się dobrze i koniecznie pochwalcie co uszyłyście,
musicie też zobaczyć Pinokia w wersji Irenki :)

Dziękuje Wam dziewczyny za ogrom serca, jak tu nie wierzyć w ludzi...?
Kochane jesteście:*****

9 komentarzy:

  1. siwetne portachy !
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuper spodenki :):) Pozdrawiam :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. o tutek mi się przyda :)) super wyszło :) jak tylko zakupię sprzęt będę próbować! bo chwilowo korzystam z mamy maszyny by zszyć małe co nieco ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podpowiedź super!
    A spodenki śliczne;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy19/7/13 06:04

    SUPER spodenki Madzia nie mogę uwierzyć Tak szyć Jesteś Naj:) Kocham Bardzo Buziaki dla Pszczółki, Madzi i Konradka:):):)ms

    OdpowiedzUsuń
  6. są śliczne! No co tu więcej pisać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł ! spodenki są śliczne ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...