poniedziałek, 8 lipca 2013

a może tak nad morze ?

Lato pełna "gębą" mamy, więc postanowiliśmy pojechać nad morze, Maja była pierwszy raz, bo pomimo że mamy tak blisko w tamtym roku byliśmy pełni obaw odnośnie słońca, wiatru itd.
Majce bardzo spodobała się tak ogromna piaskownica, najlepsza zabawą było zjeżdżanie na pupie po wydmie ;-)


Pszczoła uczy się chodzić po pisaku ;-)

Cmoki :)

W miejscowości do której jeździmy zawsze są wielkie odpływy, dopiero około 16 jest przypływ.

;-D

Szukamy złota :]

Nasz tani patent - ochronny przed słońcem

piasek jest extra ;]

Nasza Masza padła, nic jej nie było wstanie wybudzić.

a rodzicom się zebrało na latanie...

 skoki... :]

Pierwsze spotkanie z falami

łapiemy równowagę:)

Gdzie jak gdzie, ale nad morzem zawsze najlepiej wypoczywam, zapominam na chwilę o codzienności, cały balastr życia zostawiam daleko..
niestety ciut przypaliliśmy się z mężem, warto jednak pocierpieć ;-]
oby słonko nam świeciło za tydzień równie mocno :)

:*

21 komentarzy:

  1. Sliczne zdjecia :-) Widac, ze sie dobrze bawiliscie :-) :-)

    Pozdrawiam cieplo :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie pojmę zakochanych w polskim morzu, zimnym, z przegrzanym palącym piaskiem, tłumem plażowiczów i rozkrzyczanych dzieci. Od zawsze mam traumę i nie odważyłabym się pojechać tam w sezonie. Zazdroszczę Wam tej odwagi! A po wydmach to się nie chodzi, bo chronione i należy się mandacik ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my nie w Pl. tylko w UK mieszkamy:) tlumow jjak widac nie ma;-]

      Usuń
  3. coś w tym jest...my mieszkamy bardzo blisko morza i Ątusia jeszcze nie wie co to :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzy mi się taki wypoczynek nad morzem :) Tylko pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ją Wam zazdroszczę! Mam sentyment do takich widoków, tylko po drugiej stronie GB- we FR. :-)
    Śliczne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę, mi w tym roku chyba nie uda się wybrać nad morze, a tak lubię spacerować plażą. Moja córcia jeszcze nie widziała morza. Podejrzewam, że byłaby tak samo jak Twoja Maja zachwycona :) Tyle piachu i jeszcze woda :)

    Zapraszam na konkurs do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszę morza tak blisko:) a widać, że świetnie się bawiliście i pierwsze zdjęcia Pszczoły jest genialne:) pełen wakacyjny luz!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Suuper zdjecia :) Widac ,ze dobrze sie bawiliscie i to jest najwazniejsze :) A Maja miala frajde z piaskownicy Suuper :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak wam dobrze było....aż na fotkach widać te radosc! Moze i nam sie uda własnie w taką pogode wybrac sie nad wielką wodę - uff uff moje marzenie:-)
    A z ktorej strony UK uderzacie nad morze - wschod czy zachod? ojej a moze południe? :-)
    P.S. u siebie póki co ustawilam bloga zamknietego - hasło jednorazowe podaję na maila:-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjecia ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajnie :) Widać, że Majeczce spodobała się zabawa w dużej piaskownicy ;)
    Zdjęcia lotu i skoku rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia, skoki rewelacja :)
    Uwielbiam morze i pogody zazdroszczę, mam nadzieję że też trafimy na słonko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę, że macie tak blisko do morza. Ja kupiłam dmuchany basen i moczymy się na ogródku ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super ! Zdjęcie Męża świetne :D naprawdę jakby latał :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszcze ja niestety mam daleko nad morze :( a je uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  16. super wycieczka a zdjecia jeszcze lapsze pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy9/7/13 08:37

    ŚWIETNE ZDJECIA :) Ale fajnie spedziliście czas Maja tak jak my kocha morze ale super ze macie tak blisko :) Życze słoneczka żebyście mogli wypoczywać nad morzem Kocham Was Bardzo:):):)ms

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku gdybym miała tak blisko morze jak Wy chyba bym była tam codziennie :) Widzę, że Majula ma swój osobisty leżak :) U nas w ub roku Luli nie za bardzo w pierwszym momencie przypadł piasek musiała się oswoić, a potem już poszło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...