niedziela, 9 czerwca 2013

Wygrane cukierasy:))

Przyszła juz paczucha od Babuni i cioć, same wspaniałości w nich za co serdecznie dziękujemy
Maja szczęśliwa zasnąć przez wszystko nie mogła :-D
W zawartości były również cukierasy od Was.
Przepiękny Aniołek od Natalki, co prawda tylko ja wzięłam udział w jej candy tak więc nie było możliwości nie wygrać, z czego się bardzo cieszę - nie ukrywam!!
Anielinka jest przecudna, pięknie wykonana, raduje moje serducho, zazwyczaj siedzi dumnie w sypialni, Maja jednak postanowiła uciąć sobie drzemkę tak więc do zdjęć Aniołeczek musiał powędrować do Majeczki pokoiku ;-)
Dziękujemy ogromnie
ps. zakochałam się w naszej Anielince po uszy:)


Maja bardzo lubi Anielinkę, nazwaliśmy ją Pipi, wszędzie z nami chodzi:)

Koronę wygrałyśmy u Toffi, jest idealna, perfekcyjna no i nasza  :-D
w koronie Majusia na urodzinkach swoich wystąpi, możecie się tylko domyślać jak bardzo ją chciałyśmy i jak się cieszyłyśmy gdy przywędrowała do nas.
Girlanda powędruje niebawem na okienko, muszę tylko wymyślić sposób przytwierdzenia jej ;-)
Piękne szyjątka, jestem pełna uznania!
ostatnio Toffi szyje piękne torebki z filcu, zajrzyjcie na jej bloga a na pewno zostaniecie na dłużej:)
Dziękujemy:*





 Kolejne cukierasy wygrałyśmy u uroczej mamy, w jej krainie można się zatopić, zakochać i zostać na dłużej- One little happiness
Dziękujemy serdecznie:)

Dwie książki z zabaw różnych, mydełko natomiast z kolejnego konkursu u Ani, jeśli nie znacie jeszcze jej bloga to koniecznie musicie kliknąć i odwiedzić kolorowy-modowy świat, który nam uchylają.
Serdecznie dziękujemy :******



 Powiem Wam w tajemnicy że to połowa naszych wspaniałości, kolejna paczucha przywędruje do nas niebawem...
Za cudowne prezenty wszystkim ogromnie dziękujemy, jestem pod wrażeniem jak wiele Matka Polka potrafi.
Jesteście cudowne!!!

19 komentarzy:

  1. Bardzo sie ciesze ze moglam was uszczesliwic ale jeszcze raz bardzo przepraszam za spoznienie z wysylka . Pozdrawiam ! ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Wam sie poszczescilo :)
    Gratulacje Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. o matko! to cię obsypało! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne rzeczy do ciebie "przywedrowaly".. A aniolek przepiekny!!! :-D

    Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  5. już zamówiłam tę koronę ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje wygranych :) Piekne prezenty dostalyscie :):) Serdecznie Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje wygranych tylko pozazdrościć. Skoro masz ostatnio takie szczęście zagraj w lotka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje piękne cukierasy
    to zapraszam jeszcze do mnie na rozdanie może i u nas szczęście się uśmiechnie tym bardziej że nie ma dużo chętnych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, ze los ostatnio Wam sprzyja ;) Super cukierasy :) Gratuluję i ciekawa jestem co jeszcze udało się Wam wygrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Gratuluję cukierasów! Szczęście Was nie opuszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow brawa a anielica niema buźki?

    OdpowiedzUsuń
  12. Madziu a możesz mnie pokierować jak to zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  13. grarulacje :) Anielinka śliczna

    OdpowiedzUsuń
  14. O ile wspaniałości:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...