środa, 26 czerwca 2013

w skrócie

Laurka ;-)

mała strojnisia  ;-D
jeśli mamy kurteczkę, sweterek nie ma bata żeby była odsunięta/y, każdy guziczek ma byc zamknięty

nie wytrzymaliśmy, Maja dostała już prezent ;-)

Pudełko okazało się nie mniejszym ;-)

Gołąbki bez zawijania z nowego przepisu - palce lizać!


Mai pierwsza samodzielna stylizacji, od początku do końca sama wszystko przynosiła i prosiła o wymianę:)

-Mamo to co wymyślimy na posta "Kreatywne zabawy z dzieciakami'?

hihihi

Czy Wy też nie możecie spac jak jest pełnia?
 Ja wczoraj całą noc z boku na bok a dziś jeszcze na basen mnie wyciągnęli, konam!
Potrzebuję ogromnej dawki snu!!!

17 komentarzy:

  1. Niezłą radochę miał Pszczółka, myślę, że autko sporo jej posłuży :) Myślałam, że tylko ja jestem dziwadłem, które nie może spać w czasie pełni... Dobrze wiedzieć, że jest nas przynajmniej dwie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, tak tez myslalam, ze nie wytrzymacie :)
    Ja tez nie moglam wczoraj spac.... dzisiaj pewnie podobnie, mimo wszytsko zycze spokojnej nocy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy26/6/13 06:19

    hej:) Piękny prezent Maja szcześliwa była jak zobaczyła autko? Jaka mała dama robi sie z tej Pszczółki:) Ja też nie sypiam w pełni(: Kocham Was Bardzo:)ms

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od razu do pudelka weszla i konrad mial problem zeby zlozyc autko:)

      Usuń
  4. właśnie, właśnie... czasem to rodzice są bardziej niecierpliwi niż dzieci! Ja też często nie mogę utrzymać niespodzianki w tajemnicy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też źle spalam... A Majusia slodka i rośnie jak na drożdżach:) ja też bym nie wytrzymała i taki fajny prezent odrazu podarowała:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna stylizacja Mai :) No i pięknie prezentuje się w aucie.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna laurka...my tez zawsze nie wytrzymujemy i dajemy prezenty wczesniej:)))...rewelacyjny prezent...a co do snu?!JA CHCĘ SPAĆ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja Majki pierwsza klasa, a w samochodziku Majka będzie się lansować oj będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny skrót! i jak sprawuję się "fura"? ja też miałam E. kupić coś takiego ale ona nie zainteresowana :/ bo u brata mojego ma bratanek i sama nie wiem teraz...

    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  10. super prezent i jaka ładna laurka :) oj tak córeczka Twoja to mała strojnisia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Majeczka to śliczna dziewczynka każde zdjęcie zachwyca :D

    OdpowiedzUsuń
  12. gołąbki bez zawijanie też uwielbiam :) stylizacja Mai boska :) a z auta jest zadowolona?

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczna laurka i piekny prezent :-) a najpiekniejsza Twoja kruszynka :-)

    Moj synek tez nie lubi miec rozpietych guzikow czy suwaka :p

    OdpowiedzUsuń
  14. jaka fajna zabawa w pudle ... zdjecia pzrecudne ... i raczka pzresliczna pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  15. U nas pudełka stanowią nie rzadko większą atrakcję niż ich zawartość. I ta słodka rywalizacja między trzema kotami i córką, kto ma siedzieć w środku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...