piątek, 21 czerwca 2013

Ubrankowy szał - kreatywne wakacje z dziećmi!

Zaczynamy pierwszą propozycja:))


nie wiem jak Wy ale ja strasznie lubiłam przebierac moją ukochana papierowa lakę, długo szukałam odpowiednika drewnianego aż w sklepie  TkMax znalazłam, może nie takie jak sobie wymarzyłam ale zawsze to coś:))
Misie są trzy, mama, tata i mały miś - ubolewam że to nie dziewczynka ;-)
zabawka zajmuje nam codziennie wiele czasu, nie ukrywam ze ja również mam frajdę;)
jak się znudzi chowamy na tydz. i od nowa jest super zabawa:)

 Misie mają różne wyrazy twarzy dzięki czemu dziecko się uczy mimiki, poznawania emocji.

jest 5 rodzajów ubranek, lubimy to bardzo

hihi... taki układ się strasznie podoba Majce, ma dziewczynka poczucie humoru.
Wada za płytkie pudełko, nie mieszczą się wszystkie części, co przy małym dziecku jest ważne, aby nie zgubić czegoś! Cena u nas 6f.

Kolejna propozycja są naklejki, mozna je kupić w księgarni (PL)
nie mniej nas zajmuje niż misie:)


 Dziewczynce można zmieniać ciuszki, buty itd.. wada myślę że po wielokrotnym użytkowaniu klej się zmarze, mimo to my już tydz. użytkujemy i jest ok do tego cena nie może być wielka.

Kolejna propozycja to praca twórcza, Maja jest jeszcze za mała, mimo to próbujemy swoich sił, naklejki różnego rodzaju można nabyć za małe pieniążki, do tego zeszyt, kredki i puszczamy wodze wyobraźni
przyklejamy kotka, rysujemy mu miseczkę domek, po skończonym dziele dziecko może nam opowiedzieć co się dzieje na rysunku.
to nasze dzieło
jak widać kotek się zakochał w złej kotce, konik brązowy rozmawia z zaskoczonym kotem a osioł idzie zapytac konika białego dlaczego on musi tak ciężko pracować ;-)

Ciekawa propozycja z blogu Ani
Zapraszam serdecznie bo są to super zabawy na chłodne dni i zimne wieczory!
oraz teatrzyk


Mam nadzieję że moje propozycję się Wam podobają, podrzucam jeszcze do druku ludziki:)
czyli alternatywa papierowa, sami możecie pokolorowac, ba wykreować cudowne ciuszki:)






Jeśli macie interesujące linki do inspirujących zabaw, same macie głowę pełnych pomysłów zapraszam do przesłania na pocztę w formie krótkiego opisu, chętnie dołączymy wasze posty do naszych.


 autor: Magda(Bee)






15 komentarzy:

  1. Hihihi mi też nie poszło na czas
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajne takie lalki. ja nie pamiętam abym takie robiła, a niestety obawiam się że mojego syna nie zainteresuje:( ale co tam..miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moze jak bedzie starszy, zabawa z naklejkami jest naprawde wciagajaca, mozecie rysowac mosty, ulice a wystarczy wydac 1zl na naklejki z samochodami:)
      wzajemnie milego dnia:)

      Usuń
  3. My podobną zabawkę mamy z Lidla.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysly . Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie super...sama bym się pobawiła...bo Synek to nie bardzo

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna zabawa zwłaszcza dla dziewczynek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajne :) My też mamy misia do przebierania :)
    Pamiętam jak robiłam sama takie ludziki i ubranka z papieru :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. takie lalki papierowe do ubierania pamiętam z dzieciństwa fajna przy tym zabawa była

    OdpowiedzUsuń
  9. ooooooo znajome naklejki
    zbierałam je po całym domu ;/
    :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pamiętam swoją zdezelowaną laleczkę wyciętą ze świerszczyka i jak było mi żal jak uchwyty ubranek odpadały. Kiedyś było inaczej, niemniej jednak świetne te propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Emilka uwielbia takie ubieranki :) Marzy mi się dla niej zestaw na magnesy ale cena mnie zniechęca ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zabawy :) A ja kupilam malej w PL na dzien dziecka takiego samego misia :) Mama mis i coreczka mis :):) Ale Nasza mala jak na razie chwilke sie nimi interesuje i ucieka do innych zabaw :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Misie super, te minki to ekstra pomysł, właśnie jak coś rysuję dla małej to robie specjalnie różne miny i nazywamy te uczucia, ostatnio lubimy KOTA ZŁOŚNIKA ;p i cały czas go musze rysować... Takie lalki z ubrankami to moje dzieciństwo, z tym, że same je z siostrą rysowałyśmy :) Może w wolnej chwili coś narysuję i podrzucę bo jestem akurat w tym ekspertem (sorry że tak nieskromnie, ale narysowałam setki takich lalek jako dziecko = ulubiona zabawa) :D :P ja to opcja: księżniczki & królewny w temacie ubrankowym jestem, ale może ze współczesną modą się zmierzę? :P Muszę sobie dobre pisaki kupić i... naprawić głupi skaner co mi się popsuł ostatnio :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy6/8/14 21:20

    Its not my first time to go to see this web page, i am visiting this site dailly and obtain nice data from here every day.


    Also visit my web site: jobs in recruitment london

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...