niedziela, 23 czerwca 2013

Samochodzik...

była sobie kiedyś mała dziewczynka, która najbardziej w świecie lubiła sobie siedzieć w samochodach, nie ważne czy duży czy mały,
byle kierownica była
i tak 
każde wyjście do miasta przeciągało się nie miłosiernie, po przyjeździe do domku mała dziewczynka czepiała się mocno kierownicy i za nic z czterokołowca wyjść nie chciała.
a ze zbliżały się urodzinki tej owej dziewczynki, rodzice kasiorkę odłożyli plus ciocie i babcia uparły się dołożyć, no bo jak to prezentu od nich Maja nie dostanie!
 (niemożliwe jesteście!!!)
to rodzice zakupili
piekna furę co napęd na tylne koła ma, kierownicę rzecz jasna i na dzień X z czerwona kokarda czeka

a tak serio to długo się zastanawiałam czy aby nie przesadzamy z tym samochodzikiem, ale no własnie więcej przemawiało do mnie za niż przeciw...
może nie będziemy stać przed każdym napotkanym samochodem w mieście po 15 min, a sa one rozstawione mniej więcej co 30, 40 kroków, 
frajda jest nieziemska nie tylko dla dziecka bo jest zdalnie sterowany :))
ma MP3
no i jest do 36 kg tak  że posłuży nam naprawdę długo 
do tego sama kiedyś będzie nim jeździć
eh.. mała łobuziara rośnie ;-D



co myślicie o naszym prezencie?
szczerze pisać!
poproszę:)

najlepszego Tatko:*****

27 komentarzy:

  1. Super! Majka na pewno będzie zachwycona.
    A radość dziecka jest najważniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WYMIATA! MY TAKI 9NO NIE TAKI ALE WIADOMO) SZYKUJEMY ZA ROK NA URODZINY, ALE MOŻE ZMIENIMY ZDANIE, BOSKI, BOSKI, BOSKI AAAAAAAAAAAAAAA I LOVE IT ;p MEGA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi podobne mam odczucia, sama bym wlazla do niego ;-)

      Usuń
  3. Wow! Tyle mogę teraz powiedzieć .....

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne autko!
    U nas sasiad sprawil cos podobnego swojemu synkowi (zlamal nozke i nie moze chodzic, bo gips przeszkadza). Jego Mlody wniebowziety, a Mikus za kazdym razem gdy go widzi niemoze oczu oderwac :)
    Cacko rwelacja, ale cholera drogie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niby tak ale jakpodzielisz przez caly rok, a co dopiero 3 (mam nadzieje ze tyle wytrzyma) to wychodzi tanizna, do tego wszystkie 1f zaoszczedzone na kazdym samochodziku w miescie i tadddaaaam ...:)

      Usuń
  5. wow ale bryka, super prezent jeśli Maja przejawia takie zainteresowania

    OdpowiedzUsuń
  6. my kupiliśmy trakto z tych samych względów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Moze Maja da Ci karniaka :):) I bedziesz mogla sie nim przejechac jak sie ladnie usmiechniesz :):) SUUUUPER AUTKO :):) Na pewno Maji sie spoodoba :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana to nie my mamy myśleć :))) to prezent dla Majeczki jeżeli tak czujecie ze to TEN PREZENT to róbcie to co wam serce rodziecielskie podpowiada bo nie my tym jezdzic będziemy a szkoda ;D u mnie ja się bym bała tylko o jedno...Jasiek z Alką chyba by się o to pozabijali musiałaby byc dwa :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fura! Dobrze, że nie różowa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Elegancki :D WYgląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też jestem za całą sobą. Po pierwsze: Skoro miłośc do czterech kółek kwitnie, to czemu macie ją tłamsić???? Trzeba się cieszyć, ze dziecko ciekawe jest, interesuje się , lubi. Po drugie: Łammy stereotypy, że dziewczynka to chce lalę, a chłopiec auto!!! My tam mamy parę "boyowych" zabawek i są eksploatowane non stop.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy24/6/13 06:27

    ale super auto:) ale Maja jest szczęściara że ma takich super rodziców:) Kocham Was Bardzo

    OdpowiedzUsuń
  13. Wy jako rodzice wiecie najlepiej co kupić swojemu dziecku by było szczęśliwe i zadowolone, skoro jest to prezent strzału w 10 to tak ma być. U nas taki prezent by się nie sprawdził Luli ma inne upodobania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Skąd ta dziwna godzina ??? Jak to zmienić ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam zle ustawiona i wlasnie za nic nie wiem jak ja zmienic:)

      Usuń
    2. dobrze ,że przypomniałaś już szukam gdzie to zmienić.

      o... ale fura
      chce

      Usuń
  15. My sami taki kupilibyśmy dla Kacpra gdybyśmy mieli ogród. Jak dla mnie świetny zakup.

    OdpowiedzUsuń
  16. piekny jest! a czemu niby mieliscie przesadzić? Adaś ma motor cos taki ale aku mu szybko siada

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacja. ja też jak byłam mała to wolałam samochody ; D

    OdpowiedzUsuń
  18. ale fura! :) myślę, że to świetny prezent, który sprawi jej wiele frajdy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też kupiliśmy naszemu Urwiskowi samochodzik, ale terenowy. Dostał go jako prezent zbiorowy na Roczek (27 grudzień;)) i Gwiazdkę od Nas, Chrzestnego i babci. Wydatek duuuży, dlatego była "zrzuta", ale radość tak jak piszesz i dla rodziców i dla dziecka. No i co najważniejsze starczy na lata.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...