poniedziałek, 17 czerwca 2013

Pomysły przed- urodzinowe

były takie aby było gwarno i wesoło, pełno dzieci, śmiechu i radości.
Chcemy kupić też super prezent Mai, samochodzik dla dziecka, tu koleżanka wpadła na extra pomysł,
ja bez namysłu się zgodziłam... co było dużym błędem...!
K. zaproponowała naszym gościom składkę po tyle ile wydadzą na prezent, a my różnicę dołożymy.
Ja osobiście ucieszyłabym się z takiej propozycji, no bo co kupić dziecku które ma prawie wszystko, a taki samochodzik posłuży maluchowi na dłużej, nie będzie rzucony w kont jak kolejna lalka czy miś.
Nic nie poradzę na to że praktyczna jestem a w domu cała sterta rupieci!

Co się okazało...!
że to był zły pomysł!!!
Głupia ja nie przemyślałam, teraz stukam się w głowę...
Ploty które rozsieli trafiły do mnie, no bo jakże by inaczej i wiecie co myślałam że znam lepiej ludzi którymi się otaczam...
Wicie co min. powiedzieli, że zapraszamy specjalnie tyle osób żeby kupili nam ten pier... samochód!
W życiu bym nie pomyślała, że ktoś jest w stanie takie głupoty pleść na nasz temat...
nigdy przenigdy nie oszczędzałam na swoim dziecku i nie zamierzam
po drugie to co miałam wydać na jedzenie byłoby 2/3razy większa kwota niż ten głupi samochodzik

HELLLOOOOOWWW

Wściekłam się tak bardzo że odwołałam urodziny, teraz to dopiero będziecie mieć pożywkę i powody do plotek
:-D

Strasznie mi smutno, że tak wyszło, że ludzie są tacy a nie inni, że osądzanie wychodzi im tak łatwo, że obłuda powinni mieć na drugie imię...

a Ty kochanie nie przejmuj się będziesz mieć najlepsze urodziny pod słońcem, rodzice tego dopilnują
i
dopóty nie podrośniesz i sama sobie nie zaprosisz koleżanek, kolegów rodzice tego robić za Ciebie nie będą!

a samochód będzie i to jaki :P

ps. jestem dobrym człowiekiem ale strasznie zapamiętałym...!

ps2. post powstał pod wpływem złych emocji, mam nadzieję że szybko zapomnę o TYM ...;-)


20 komentarzy:

  1. Ajej . No narobilo sie narobilo . Znam wiele takich sytuacji i nie masz sie co przejmowac. Poprostu moim zdaniem ludzie zawsze lubieli gadac robic z igly widly .przekrecac itp. Dobrze zrobilas . Kupicie mai takie autko ze hoho ! Bez imprezy na wiele dzieci tez bd super . Niech urodzinki beda najwspanialsze ! Najszczesliwsze ! I zycze mai by nie spotkala takich "przyjaciol" . Pozdrawiam goraco !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takich znajomych miec nie trzeba miec wrogów :'(

      Usuń
    2. zgadzam się z Natalią!!!:*

      Usuń
  2. masz racje, sami zrobicie super imprezkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o ja! co za ludzie!? my zawsze tak robimy, że prosimy o pieniądze i kupujemy wtedy jeden wspólny duży prezent..tak było tez z łóżkiem na drugie urodziny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokladnie, ja nie rozumie mentalnosci ludzi po c kupic cos z czego sie dziecko bedzie cieszyc przez chwilke, a kto zna solenizanta lepiej niz rodzice?

      Usuń
  4. ja raz powiedziałam by zamiast prezentu były pieniądze i goście przynieśli i pieniądze i prezenty tak mi było głupio, że szok też chcieliśmy wtedy kupić coś E. dużego
    a ludzie są różni ... wszędzie tak jest

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uuu tez nie fajnie,choc Emi pewnie nie narzekała hihi

      Usuń
  5. Mocno przytulam... są ludzie i ludziska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda ze tych złych jest wiecej:(

      Usuń
  6. Wyszedł fałsz z ludzi...

    Nawiasem, my też szykujemy się do urodzinek :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przejmuj się :| Szkoda, że tak wyszło ale Maja na pewno i tak będzie się świetnie bawić w swoje urodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokladnie a to jest najwazniejsze:)

      Usuń
  8. o jep... tylko tyle mam do powiedzenia. A Majka będzie miała super urodzinki. A niestety fałsz kipi, o ch... chodzi tym ludziom nie mam pojęcia.
    Wspierasy, ale jestem ciekawa jutra :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wielka zagadka sa najwyrazniej i wciaz ludzie dla mnie!:(

      trzymam kciuki za powodzenie jutro!:)

      Usuń
  9. Anonimowy18/6/13 05:54

    Hej:) Jestes super Madziu że to odwołałas po co tacy niby przyjaciele to jest mai swięto a nie zazdrosnych ,nieludzkich , smiesznych ludzi. To jest nauczka przyjaciół prawdziwych nie ma ja to doswiadczam bardzo często. ale mamy siebie i to jest najwazniejsze Kocham Was bardzo.Zadz.jak będziesz mogła pa pa:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co za ludzie! Bardzo Ci współczuję, że musisz otaczać się takimi małostkowymi dziwakami. A w zasadzie nie musisz, słuszna decyzja!

    OdpowiedzUsuń
  11. W tyłku miej tych obłudnych chamów tacy ludzie nie są nic warci głowa do góry, a Majka będzie miała najlepsze urodziny pod słońcem. U nas ten sam problem co kupić na 2 urodzinki od chrzestnego, chrzestnej i dziadków :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem, po co ludzie dopatrują się drugiego dna w zwykłych prośbach... Ale ja na takie sytuacje patzrę zawsze pozytywnie - przesiew znajomych. Ponieważ czasem trudno się zorientować samemu, z kim się człowiek zadaje, to takie sytuacje wiele wyjaśniają ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...