sobota, 22 czerwca 2013

nie ma jak TAtuŚ

od zarania dziejów wiadomo jak wielką rolę pełni pierszy mężczyzna w życiu dziecka, 
czasem jednak nam matkom ręce opadają, 
zaczynamy się zastanawiać nad naszym wybrankiem ;-)

Ostatnio słyszałam od koleżanki jej dialog z mężem.
(Ona)- Umyłeś małemu rączki po dworze- mały szama właśnie rączkami kolacje
(On) - Po co? Przecież taplał się w kałużach... :-D

drugi tekst:
(Ona) - Pamiętaj daj małej kolację
(On)- Po co?
Straszne- po co dziecku kolacja...

Ciekawa jestem jakimi tekstami wasi znajomi, małżonkowie Was uraczyli ;-)

24 komentarze:

  1. Hihihihi. Mój na każdą prośbę o wykonanie czegokolwiek nieodmiennie pyta:
    - Teraz???
    Nie, kur..., może być za tydzień! Czasami po prostu i ręce i cycki opadają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh moj mówi zaraz/potem.. do ustranej ssmierci nigdy...tak wiesz ółkę już 3miesiące:/

      Usuń
    2. Ja zawsze słyszę "właśnie miałem to zrobić!"

      Usuń
    3. tez dobre, przynajmniej robi?

      Usuń
  2. Kałuża mnie rozwaliła :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie, czasami i ręce i cycki opadają ....

    OdpowiedzUsuń
  4. ci mężczyźni, u nas bywa podobnie, jak tylko wyjdę z domu na parę godzin, po powrocie wita mnie istny armagedon, dziecko całe w plamach, w dywanie biszkopty, wafle ryżowe... czasami wole też nie pytać co mały jadł na obiad:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas czesto jest obiad na kolacje z tego co sie domyslam ;-)

      Usuń
  5. kwintesencja naszych panów ... ech... inna planeta...

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tą inna planetą to chyba racja.
    Mój ostatnio na pytanie czy umył Majce żeby odpowiada Nie.
    Pytam więc dlaczego? A on na to
    Bo nie mówiłaś O_O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakie to męskie ;-D

      Usuń
    2. Miałam tę samą sytuację:-) Jak ja nie wskażę czasami palcem DOKŁADNIE to nie zrobi bo sie nie domyśli:-)

      Usuń
  7. Hahaha:)) Zdecydowanie nie ma jak tatuś;)) Uściski wielkie:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja- dlaczego ona ma ubrane majtki tyłem na przód? (na tyłku wyglądały jak stringi, przód się marszczył i przeszkadzał)
    Tata- bo obrazki zawsze są z przodu.

    Standard u nas. Dzwonię:
    - Czy Marta jadła obiad?
    - Nie chciała.
    (zwykle dlatego, że nie lubi zimnych kotletów)

    Mąż koleżanki pobił rekord. Mama wraca wieczorem i pyta:
    - Czy on jadł obiad?
    - Nie.
    - Kolację?
    - Nie.
    - Śniadanie?!
    - Nie.
    - To co jadł?!
    - Żelki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przypomnialo mi sie jak kolezanka opowiadala ze po przyjezdzie z szkolenia pyta meza dlaczego nie odgrzewali sobie obiadow, tu dziwne wymigi wiec pyta
      -co jedliscie na sniadanie?
      - mm... frytki
      -a na obiad
      -frytki
      bala sie zapytac - a na kolacja
      -frytki....no co maly tak chcal...

      ...

      Usuń
  9. przecież to facet on musi coś wy myśleć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba kazda z nas to musi przezyc xd pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój też nie lepszy.. Dzwonił do mnie, jak byłam na mieście
    - Mały zrobił kupę
    - To przebierz mu pampersa
    - A za ile będziesz?
    - Za jakieś 15 minut
    - A to poczekam

    ...

    Nie zmienił. Dziecku tyłek odparzyło. A we mnie aż się gotowało :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :/ oj nie fajnie..:(

      Usuń
    2. Ponoć jak byłam mała to tata mnie trzymał na nocniku dwie godziny i dawał ciastka i klocki, byle bym tylko siedziała i oby nie musiał mi tyłka wycierać. Mama mi to opowiadała nie raz, że przeszła, a ja nocnik odciśnięty, dupka czerwona, w nocniku z zawartością klocki... maskara...

      A jak miałam cztery lata to mama przyszła na działce, a córka... rąbie gałązki siekierą, mama na to:
      -Dlaczego dałeś dzieciku siekierę?!
      - Bo chciała.

      Usuń
  12. Dobre teksty. Oj nasi panowie to czasem mają bezstresowe podejście do życia. Mój jak ma zrobić małej śniadanie to zawsze daje płatki na mleku. Ja zawsze krzyczę, że lepsza będzie kanapka a on stwierdza, że dziecko szczęśliwe i się nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha. Aż nie wiem co napisać ; D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...