piątek, 7 czerwca 2013

Muchomorek + DIY jak zrobic nogawki wywinięte w spodniach

Mój kochany, jedyny i niepowtarzalny muchomor,
strasznie mnie rozczula jak ją widzę tak ubraną:)


 Mój kochany promyczek nadziei na lepsze jutro :)

a teraz skracamy stare spodnie i dajemy im drugie życie
Koleżanka mnie poprosiła ;-)
-mierzymy obwód, mi wyszło 22, dodałam 1cm

 wycięłam pasek materiału o długości 45cm, zszyłam z boku

 podwinęłam moim ulubionym ściegiem 


przy fastrygowałam

tak wygląda przyszyte

a tak podwinięte
Szukałam na internecie wsparcia w tym temacie, niestety nic nie znalazłam, spodenki wyszły o dziwo dobrze, tak więc dzielę się z wami moim kombinatorstwem:)

Zauważyłyście zapewne uroczy banerek, więcej o nim TU

Wybaczcie też moją słabą aktywność, gdy słońce nam świeci korzystamy z każdego promyczka, Majuśka wciąż na plac zabaw, Kacperka lub nowej koleżanki Amelki chce... a jej życzenie dla mnie rozkazem jest 
;-)
Miłego słonecznego weekendu dziewczyny!

20 komentarzy:

  1. słodkiego masz muchomorka w domu, może i niekiedy "trujący", ale to sama rozkosz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Majeczka cudnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna muchomorka !
    Pomysl na portki nie banalny , tez cos wykombinuje . Ahh zazdroszcze pogody !

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjnie wyszły Tobie spodnie:P Bee ma świetny ten komplecik żółciutki jak kurczaczek

    OdpowiedzUsuń
  5. Pmysłowa i kreatywna Madziorka z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o tak bardzo ciekawie spędzasz czas no i spodnie też fajnie wyszły... a buty córci świetne

    OdpowiedzUsuń
  7. spodenki super, ale Muchomorek wymiata! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. te buty są super :P a muchomor jak się patrzy- jedyny w swoim rodzaju :) Nogawki wypróbuje, dzieki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muchomorek ,Sloneczko ,Promyczek too Caale Szczescie Twoje :) i do tego Przesliczna :):)
    Madziu spodenki baardzo fajnie wygladaja :) Pozdrawiam :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Za tą świetną robotę jaką wykonujecie nominowałam Was do Liebster Blog:) Zapraszam do zabawy i odpowiedź na pytania do Was w poście http://franciszkania.blogspot.com/2013/06/wyroznienie-liebster-blog.html

    <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie słoneczko <3


    Kochana na co za duzi jesteście? Konkurs jest dla wszystkich, a przecież Wy też na pewno macie ulubioną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bee ślicznie wygląda w tych kropkach, miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny pomysł z tymi spodenkami
    Zapraszam do mnie na konkurs http://madziazwaw1.blogspot.com/2013/06/konkurs-wygraj-fotoksiazke-ze-swoim.html
    do wygrania fotoksiążka

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie to wygląda, a córcia jak prawdziwe słoneczko ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyszły idealnie!
    A Majeczka jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny muchomorek.
    Trzymajcie się i korzystajcie ze słoneczka jak najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...