niedziela, 16 czerwca 2013

Mix weekendowy

Mai ulubiona zabawa, przesypuje piasek do drugiej połowy piaskownicy, a potem...

malujemy ;-)


 Moje róże przerosły mnie ;-)
posadziłam dwie kolejne, ale bedzie zapach...mmmm...

 (Maja)- Sucho jest?
(Mama)-Tak
Uśmiech pojawia się od ucha do ucha, sięga po węża i podlewamy,
niemożliwa jest, chyba niedługo przedobrzymy z tą wodą:)

Nowy nabytek, słodki strasznie :-D
 Obsesja na punkcie Myszki Miki jest niebagatelnych rozmiarów, cały czas Maja chodzi w kokardzie na główce
(Maja)- Maja jak Mini?

U nas ziąb, wiatr i deszcz na zmianę z deszczem, wichrem i zimnem  i tak w koło...:(
Uwięzione w domu od czasu do czasu łapiąc promyki słoneczka...
Zaklinacza pogody potrzebuję zwłaszcza na 30 czerwca!!!
znacie kogoś?
albo jakieś skuteczne sposoby na wymarzoną pogodę na upragniony dzień?

17 komentarzy:

  1. U nas słonecznie i upalnie, chociaż czasami zawieje chłodny wiaterek:) Dobrej pogody życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana MIKI - Maja :* moja E. kitty lubi .... wolałabym by miki lubiła hihi
    śliczna pomocnica :)))

    u nas upały- wreszcie!
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. 30go do ciepłych krajów i po sprawie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. u nas gorąco :) choć wietrznie
    Maja z Mini bomba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mala Mini- Maja :):) To Ja trzyymam kciuki o pogode dla Was !!!!! :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna zabawa Mai:) I jaka z niej pomocnica:) Buziaki dla Was:* Kochana zaraz odpiszę Ci na maila:) Przepraszam, ale na urlopie odpoczywam m.in od komputera i dopiero odczytałam.....dziś u nas taki upał, że nie da rady wysiedzieć na dworze, więc siadłam do kompa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. u nas gorąco, ale co z tego jak chore i nic nie cieszy, ble a Wasze róże giganty - szacun, piękne, ja nawet wole zapach róż od ich widoku, kocham :) a unas podlewanie to nr 1 zabawa, podlewamy nawet dywan na sucho w domu :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli znajdziesz jakąś dziewicę... chociaż to gatunek już na wymarciu, to proponuję ją złożyć w ofierze, pogoda na pewno będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. u nas strasznie gorąco, a mi w tej ciąży zdecydowanie długi pobyt na słońcu nie służy, tatuś wrócił tak spieczony ze spaceru że teraz marudzi :( pozdr i zapraszam do nas jak znajdziesz czas :P

    OdpowiedzUsuń
  10. I za nami piękny, słoneczny dzień. Nareszcie, bo te anomalie, które ostatnio mają miejsce doprowadzały już mmnie, a zwłaszcza moją latorośl do szału. Nie ma to jak słonko. Zwłaszcza w czerwcu innej opcji, to ja nie widzę :) A Twoja córa wybrała sobie piękną, postać za idolkę. Któż nie kocha Myszki Miki? Świnka Peppa i Hello Kitty jeszcze długo muszą pracować na taką pozycję w hiererchii idoli wszechczasów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. U nas też zmienność pogody. Ostatnie zdjęcie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ Ona słodko wygląda z tą myszką Miki :) A do tego jaka pomocnica z niej rośnie!
    A róże są przepiękne, jakie wielkie kwiaty są... cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. U nas wkoncu slonce ! Piekne roze ! Majeczka jak pomaga az milo patrzec ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  14. u nas obsesja na punkcie Kubusia Puchatka.
    Maja ogrodniczka, zastąpi może Maję Popielarską :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U nas podlewanie też się podoba, ale Niusi nie idzie, wodę z konewki i z węża leję na siebie. U nas tez Myszka Mini jest najlepsza ale do spania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ach rewelacyjne zdjecia ... mała miała cudną zabawe pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...