środa, 5 czerwca 2013

Miesięcznica

Maja, Majeczka, Majusia, Majka, Majucha, Masia..
tyle ile odmian imienia naszego dziecia, tyle też twarzy  ma.

Zazwyczaj jest pogodnym, wesołym dzieckiem, czasem mamy fochy - no ale kto ich nie ma ;-)
Od ostatniego miesiąca zmieniła się bardzo, załapała o co chodzi w zabawie z innymi dziećmi, choć nadal koty drzemy z panem K., czasem popłacze bo chce tą zabawkę co ma inne dziecko, terytorium jednak broni Majuśka za wszelką ceną, a najbardziej rowerka.
Aktywnie zaczyna się bawić w grupie- co mnie bardzo cieszy,  wciąż ma swój świat, jest przodowniczką różnych zabaw, zazwyczaj tych najgroźniejszych, zero skrępowania, nie boi się niczego, najbardziej lubi
-Goni Maja, goni...
najlepiej żeby było  duuuużo dzieci.

Nadal lubi małe zabawki, nowością są samochody w których moga się owe maleństwa zmieścić, jest najlepsza ogrodniczką jaką kiedykolwiek widziałam, plewi (nie koniecznie chwasty), podlewa i wtóruje ze wszystkim mamie.
Skarb nasz rośnie w niesłychanym tempie, jest bardzo wysoka jak na swój wiek, wszyscy dają jej 3 latka, a ona bidulka jeszcze 2 nie skończyła.
Codziennie musi być pan K. i plac zabaw wówczas dzień zaliczamy do udanych:)

Z nowości byłyśmy na basenie... było naprawdę cudownie, zadowolona mina Majki warta milion dolarów.
Tu przed
 więcej zdjęć nie ma, bo nie wolno:(


Uszyłam sobie ptaszka ogrodowego, jak będziecie zainteresowane wykrojem to odpalę skaner:)



Dziś jest ten DZIEŃ 
Mężul zrobił mi mega niespodziankę, której się naprawdę nie spodziewałam, trochę też uszczęśliwił na siłę,
cóż ja mam począc z tym moim facetem...
szkoda, że za duży aby mu wtrzepać w tyłek!

24 komentarze:

  1. Dzieci rosną nie wiadomo kiedy;) Cudna jest Wasza Majeczka ;) Gratuluję wyjścia na basen;) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak... mężowie tak potrafią z tymi niespodziankami...

    OdpowiedzUsuń
  3. Too prawda czas szybko leci :) Z maluszkow nasze dziewczynki staja sie panienkami :) Najwazniejsze ,ze Majusia szczesliwa i zdrowa :):) Buziaki Sle Dla Was :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Majusia sama słodycz :) Ślicznego ptaszka uszyłaś ah... a jaki masz świetny domek dla ptaków :) Niestety listonosz chyba się na mnie obraził bo jeszcze mnie nie odwiedził :( Cieszę się ogromnie, że tilda doszła bez problemu :) Jeszcze raz bardzo dziękuję :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wciąż mam nadzieję, czasem idzie paczka nawet do 2,5 tyg.

      Usuń
  5. A my ciągle mamy basen w planach i ciągle coś nam przeszkadza ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super, że Maja lubi bawić się z dziećmi.. Boryś ucieka, w szczególnosci przed dziewczynkami;) my ciągle się na basen jakoś wybrać nie możemy, ale jak pogoda się zmieni (miejmy nadzieję, że nie trzeba będzie długo czekać) musimy to nadrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna Majeczka, naprawdę wygląda na 3 latka:) Dzieciaczki strasznie szybko rosną... Pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna Maja,a ten ptak wyszedł Ci świetnie :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzieci to największy skarb -ciesz się z tego że Ją masz i nie przegapiaj niczego!
    Bardzo ciepło pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram sie jak moge niczego nie przegapic, niestety bedac pracujaca mama ciezko jest z tym:(
      wszystko w tych czasach kreci sie wokol pieniedzy nad czym strasznie ubolewam, a trzeba pracowac chocby po to aby miec na glupi basen i moc sie rozkoszowac radoscia swojego dziecia:)
      rowniez serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  10. Ależ cudny musi być Twój ogród! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ptak!!!! Boski!!! Jak rajski!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. ach szkoda że z wykroju nie umiem skorzystać :D
    Maja cudna jest :)))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. No dzieciaczki nam rosną jak na drożdżach, u nas dzięki żłobkowi zabawa w grupie jest dobrze znana :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Brawo dla Majeczki! Fajnie, ze wam sie udalo wybrac na basen. Ja tez planuje, ze musze miec dwoch doroslych z moja zgraja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana tworzysz cuda! Super, że dzień się udał :) A na męża trzeba kupić specjalny... wałek :D

    OdpowiedzUsuń
  16. tym sposobem zawsze w ogrodzie masz ptaszka, który cieszy oko:) szybko rosną maluszki, rosną:) a Mąż, co robi niespodzianki jest super i nie bić go, bo to gdzieś zgłoszę :P :D

    OdpowiedzUsuń
  17. miło że masz w nim takie wsparcie...:)
    nie wszystkie związki są tak szczęśliwe:(

    zapraszamy...:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzieci szybko rosną :))) Jestem pod wrażeniem ptaka ogrodowego, jest naprawdę piękny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...