środa, 12 czerwca 2013

Masza kontra moja Masza ;)


 Wczorajszy mini konkurs wygrała Agnieszka, gratuluję i dziękuję że jesteś z nami:*





Uśmiałam się jak ją robiłam, same oceńcie czy podobna :)
Bądźcie delikatne bo to pierwsza lalka tego typu ;-)
Maja od razu wiedziała, że to Masza, zresztą jakby mogłaby siebie nie rozpoznać, charakterki mają całkiem podobne do siebie ;-)

Miłego dnia Wam zyczę*

ps. krzesełka na car boot sale kupione za 50p, było tez drugie a ja pomyślałam po co Ci, ano po to bo Maja je przejęła i nie wiem jak długo wytrzyma!
może następnym razem.

ps2. Biorę udział w konkursie „O matko! Jesteś kobietą”, na portalu www.babyboom.pl, link do naszego zgłoszenia:)
KLIK

12 komentarzy:

  1. Wyglada PRZESLICZNIE :):) Baardzo mi sie podoba :) Masz kochana talent do szycia laleczek :):) Buuziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna jak zwykle wszystkie je bym chciała mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Maszkę i Niedźwiedzia i podziwiam Twoje dzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja Masza jest zdecydowanie ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. haha świetna Maszka my też ją uwielbiamy :D

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Masza bardzo ladna :-D i moj synek rozpoznal, ze to ona :-)

    Pozdrawiam serdecznie i kciukam za powodzenie w konkursie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja znam Maszę ;) Akurat oglądałam bajkę, gdzie co chwilę musiała być przebrana, boska ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. kobieto Maszkę uwielbia cała moja rodzina!!!! Nie ma dnia żebyśmy nie obejrzeli chociaż jednego odcinka! I musze Ci powiedzieć, że Maszka i mnie przypomina moją 20 miesięczna Tosię! Wypisz wymaluj Tośka ! pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna! Podoba mi się na zdjęciu nr 3, gdzie tak leży :D

    OdpowiedzUsuń
  10. UWIELBIAMY MASZE OBIE JA I MOJA MATYLDA:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...