środa, 26 czerwca 2013

Licytacja

Licytacja miała być dla Justyny, dowiedziałam się jednak że cała kwota została zebrana
Jak tu nie wierzyć w cuda:))
skoro jednak licytację już zaczęłam to nie będę się wycofywać zwłaszcza że już lala została podbita
tak więc pieniążki zbieramy dla Mikołajka
i jego mamy Klik
 więcej zdjęć znajdziecie Tu

tak więc kochane ogłaszam licytację tej oto damy dla małego chłopca
bardzo Was też proszę udostępniajcie, wklejajcie banerek na blogach no i oczywiście licytujcie

Licytacja potrwa do 14 lipca do godziny 20:00 czasu polskiego
start od 5zl, przesyłkę ja opłacam
po wpłaceniu pieniążków Tu, Ania znajdzie swój nowy domek


Cały post został zmieniony:)


22 komentarze:

  1. rozumiem, że licytujemy w komentarzu więc daję 10zł

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana masz dobre serduszko a Ania z zielonego wzgorza przesliczna, ale chyba moze zostac u Ciebie :-) bo udalo sie juz zebrac cala kwote potrzebna na Justyny przeszczep :-D :-D

    Pozdrawiam serdecznie :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem, że licytacja w toku nadal:) macie moje 20 PLN :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dam 25 dla Mikołaja

    OdpowiedzUsuń
  5. i fantastyczny pomysł Kochana!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby więcej takich dobrych serduszek :)
    To ja daje 40 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogromne masz serce kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja juz udostępniam Twój wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie ja przebijam na 100zl :-D Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie! Ania jest moja! :)))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...