czwartek, 13 czerwca 2013

Kulinarnie

serwuje przepis dla łasuchów typowo czosnkowych smakołyków, 
my z Maja przepadamy, tata średnio ale zje:)
2-ząbki czosnku
-koperek 
-ser
- bagietka, ja nie miałam więc użyłam chlebka
-masło

 Koperek siekamy, czosnek wyciskamy, ser ścieramy na tarce, mieszamy razem dodajac masło
 (ja użyłam Flory)

Smarujemy i zapiekamy, mozna mocno tak aby serek się przy-rumienił, ja juz wytrzymać nie mogłam ;-)
Podajemy z sałatką i skrapiamy wszystko oliwa z oliwek.

Naprawdę smaczne śniadanko.
Wersja na grilla bez sera, mniam...

Jak jesteśmy przy gotowaniu to mam dla Was świetny konkurs, jeśli macie ochotę wygrać blender to zapraszam:)

Miłego dnia:)

27 komentarzy:

  1. pycha na pewno zrobię w domu :) mniam

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze sprobowac Smaakowicie wyglada :):) Pozdrawiam :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj-u Ciebie zawsze pięknie i pomysłowo.Lubię tu zaglądać.Dzisiaj jest bardzo smacznie..Pozdrawiam Jola z Dobrych Czasów

    OdpowiedzUsuń
  5. Robcie dziewczyny bo dobre:) smacznego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie jestem fanką czosnku, ale zjeść mogę:) Kanapki wyglądają bardzo smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też ostatnio kucharzę z różnymi efektami:( ale smakowicie wyglada, musimy spróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam i też robię :D czasem też samo masło czosnkowe, bez sera, ale z serem lepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham czosnek! nie koniecznie na śniadanie, ale kocham :)
    ja zazwyczaj masło czosnkowe [robione] smaruję na bagietce, posypuję serem/plasterek i na to pomidor, oregano, sól i do piekarnika, albo na grilla :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pyszna z pewnością ...
    szkoda że moja Emilka nie je chleba :/

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Zrobię,no jasne że zrobię.
    Sobotnie śniadanko będzie czosnkowe.
    Dziekuję za smakowitości,pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  12. burczy mi teraz w brzuchu :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja znam wersję z majonezem zamiast masła :) I bez zapiekania. Z grillowana bagietką również smakuje najlepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. lubimy czosnek, wszyscy.
    bagietkę z masłem czosnkowym szczególnie.
    pycha!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja czosnek ubóstwiam więc na pewno spróbuję. Polecam też pyszną sałatkę czosnkową.
    Starty ser żółty
    jajka ugotowane na twardo
    czerwona fasola z puszki
    czosnek przepraskowany
    majonez
    wszystko razem mieszamy i jemy pycha :)



    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda to całkiem apetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. mniamnia ale pyszności naszykowane pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak można tak ciężarnej wiecznie ochotę na jedzenie robić.
    Na kolację były naleśniki ale poprawię zaraz taką kanapulką:)

    OdpowiedzUsuń
  19. musimy spróbować :) koniecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapowiada się fantastycznie. Już zapisuję przepis :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...