poniedziałek, 17 czerwca 2013

I'm the Bee - modowo

pamiętacie jak pisałam o koleżance co zniżkę w sklepie Next ma..;)
no więc pora na prezentację ;-)

Maja I'm the Bee, czyż ta kolekcja nie jest zaprojektowana z myślą o nas ;-)
hihihihi
mamy jeszcze spodenki w podobne wzory
Uwaga dużo zdjęć 




Dla ciągle pracującego tatka:*

Kto znajdzie Pszczołę, mojego dziecka nic nie przeraża, nie mam pojęcia jak ją nauczyć aby nie odbiegała tak daleko odemnie, próbowałam już wszystkiego, macie jakieś pomysły???
ja się powoli poddaję, wczoraj byłyśmy w parku odbiegła tak samo daleko schowaliśmy się jej a ona nic sobie z tego nie robiła...!
Kwiatki zaczęła zbierać wwwwwrrryyyy!



-Ojejku ale las

Wiecie że wszędzie musimy brać to ROWERZYSKO, normalnie sił mi brak
Maja, rower. aparat
przydałby się jeszcze pistolet ;-D




-Mamo starczy już!!!
Bluza- NEXT
spodenki-NEXT z drugiej ręki Sh (dzięki ciociu M.) :*
apaszka -mamy
buty- H&m
Córka- moja własna :P

13 komentarzy:

  1. Alee Maji slicznie wloski urosly :):) Wogole jakas taka dorosla dziewczynka sie z niej zrobila :)Fajna bluza :):) Super spacerek ,a z rowerkiem to i My spacerujemy :) A bedzie jeszcze fajniej jak mala moja zachce sama jezdzic ,a nie tylko sie wozic :):) Milego poniedzialku Wam zycze :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna bluza ! Dobrze ze ja nie mam jeszcze tego problemu zeby brac ze sb wszystko xd pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ piękna pszczółka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaa super wygląda. Pszczoła pełną gębą:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja świetna, nie ma co. A z tym odbieganiem, my też to przerabialiśmy. Samo przeszło więc chyba cierpliwość popłaca chociaż oczywiście trzeba kontrolować odległość żeby się krzywda nie stała. Dzieci w taki sposób chyba testują rodziców ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze wiedzieć iż to prezechodzi, bo pulpitacja serca wynosi pewnie 200 na 200 przy kazdym odbieganiu, dzieki

      Usuń
  6. Fajną stylizacje nam pokazałaś :) Pszczółka jest boska.

    OdpowiedzUsuń
  7. :) seria jak dla Was projektowana - cudnie

    OdpowiedzUsuń
  8. To podobnie jak u nas Niusia jest wszędobylska i tez ja nie przeraża jak się jej schowamy na spacerku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...