wtorek, 21 maja 2013

Śnieg wiosną ?! - fotki

aby poczuć w pełni posta
NACIŚNIJ


w niedzielne popołudnie chcieliśmy zmieścić jak najwięcej, zwłaszcza że zapowiadali cały tydzień deszczu:/
zaczęło się całkiem niewinnie ;-P

Życ bez siebie nie mogą, a jak już są razem to wióry lecą, zwłaszcza jeśli bawią się w domu.

Gonitwa w kółko ;-D

Za sprawą wujka P. zaczęła się niezła zabawa !!!

 hmmm... myślę że dorośli mieli większy ubaw niż dzieci;P


 nie ominęłam tej frajdy również ;-D


tu boi się Pszczoła dotknąć ziemi, jeszcze by się ubrudziła ;-)

Majuśka po płatku rzucała ;-P

tak niewiele potrzeba człowiekowi do szczęścia ;-)

BE HAPPY ;-)

31 komentarzy:

  1. taki śnieg mógłby padać z nieba :D piękne foty i nie zła zabawa:D

    pozdrawiam dziewczyny ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie zabawy są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tak to był bardzo fajny śnieg:) pozdr i zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ekstra i chce się żyć

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie! Ja też chcę kąpieli w płatkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale super się bawiliście, a pierwsze zdjęcie jest rozczulające:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieciaczki często tak chodza za rączke wywołując powszechne Och i Ach, zwłaszcz u starszych pań ;-)

      Usuń
  7. To samo robiłyśmy i też pomyślałam, że te płatki to jak śnieg :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Suuper zabawa :) Piekne zdjecia :):) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. extra zdjęcia świetnie nadają się do konkursu mamy team organizowany przez fashionkids :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudownie!!
    Tytułem mnie wkręciłaś, myślałam że serio u Was pada śnieg haha :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie cudowne zdjęcia! Ile radości jest w Was!

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowny kwiatowy deszcz :)
    skądś znam lęk przed dotknięciem ziemi :)
    na plaże Emilka nie chciała wyjść z gołymi stopami.

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę myślałam po tytule posta, że śnieg do Was zawitał w maju :)

    OdpowiedzUsuń
  14. odjazdowo!!!! ha, pięknie, po prostu pieknie)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki fajowy ten "śnieg" :) A zdjęcia wyszły przepięknie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne zdjęcia, w sumie nie ma takiego słowa, które potrafiłoby oddać ich fantastyczność.

    OdpowiedzUsuń
  17. Sliczne zdjecia, szczegolnie te z mama! To prawda, niewiele czlowiekowi do szczescia potrzebne:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...