środa, 29 maja 2013

Pinokio szuka domu- Candy

tak jak w tytule Mr. Pinokio szuka domu
tak więc ogłaszam wszem i wobec 
Candy do 03.07.13
czyli dzień po urodzinach mojej księżniczki

Długo się zastanawiałam co zrobić, do tej pory wszystko było kierowane do dziewczynek, tak więc postanowiłam zrobić coś innego... wyjątkowego...
a cóż  jest bardziej wyjątkowego niż Pinokio..!?





tak prezentuje się w pokoiku

Reguły zabawy powszechnie znane!
Osoby nie posiadające bloga proszę o maila w komentarzu.
Przewiduję również mały prezencik- niespodziankę dla mamy ;-)

Zrodzony z miłości dla waszej pociechy 
Zapraszam do 03.07.13

Wybaczcie także, że mnie nie ma urodzinowo od tej soboty u nas, tak więc mimo niepogody my szalejemy!
Powodzenia:******

ps. wykrój jakby chciał ktoś uszyć sobie Pinokia


189 komentarzy:

  1. będę pierwsza:) jakie cudo!!!!!!po prostu przepiękny!!!a moja córka właśnie czyta "Pinokia":)
    wklejam zdjęcie u siebie i ustawiam się w kolejce
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy3/7/13 14:22

      Właśnie odkryłam Twój blog...Pinokio wyjątkowy.Czy ja też zdążę i mam szanse na Cud-Pinokio?
      Kasia R.

      Usuń
  2. Ustawiam się w kolejce i trzymam kciuki, żeby szczęście dopisało i Pinokio zamieszkał u nas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy29/5/13 16:23

    hej :) piękny Pinokio Madzia jesteś super skąd u Ciebie ten talent:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej jaki on cudny jest. Słodziutki:) Rzeczywiście, jako Mama Chłopca czuję się nieco dyskryminowana, jeśli o tildę chodzi. Matko, jak ja sobie wyobrażę Natka radochę:) Ustawiam się też w kolejce:) Majusia to ma zdolną Mamę, pewnie lal ma mnóstwo, jakbym umiała tak szyć... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo bym go chciała wygrać ... jest cudowny :))))
    3mam więc za siebie kciuki :)

    no i sto lat dla jubilata!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie będzie mu bardzo dobrze :)
    Ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  7. To chyba jakis znak, twoja księżniczka ma urodziny dokładnie wtedy co ja i mój blog :)
    I jak tu się nie ustawić w kolejce....

    OdpowiedzUsuń
  8. ja również jestem chętna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Suuuper on wyglada :) Ustawiam sie z mila checia w kolejce :) I trzymam kciuki za nasze szczescie :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pinokiu to na Ciebie czekamy!
    Przez okienko z Franiem wyglądamy.
    I My Cię tak mocno wyściskamy
    Bo miłością do Ciebie pałamy.
    Będziesz miał we Frankowym łożu jak w raju
    Bo On tak na jego skraju
    Wygląda Twego długiego nochalka
    I gryzie mi szczebelki jak rogalka.

    Czekałam na coś dla mojego chłopca bo same Lale w kółko:)Piękne wszystkie ale nie dla chłopa :)Mam nadzieję że wierszyk nam pomoże w zdobyciu Pinokia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Następna !! Pinokio piękny ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chcę, ja!!! Cudny jest, przepiękny, wyjątkowy:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście że chcę. Nie odzywam się bo u nas też urodzinowo. A pinokio normalnie bajka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście że chcę. Nie odzywam się bo u nas też urodzinowo. A pinokio normalnie bajka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pinokio bosko się prezentuję więc stajemy w kolejce po tego dżentelmena! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapisuję się, http://nitkapanipee.blogspot.com/ pozdrawiam , Edyta

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki cudny!! Muszę opracować wstawianie bannerów na blogu, to się zapiszę :D Chyba, że mogę wrzucić na facebooka po prostu?

    OdpowiedzUsuń
  18. idealny pinokio dla mojego synka :D Mati uwielbia ta bajkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://olguska84.blogspot.com/
      oczywiście jestes obserwowana od dawna i lubiana na fejsie :D

      Usuń
  19. To i my weźmiemy udział. Rozdanie trwa do urodzin Fabiego :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny! Moi chłopcy byliby zachwyceni :)
    Z radością przyjmiemy go pod swój dach ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudo! Z radością się nim zaopiekujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapisuję się do zabawy po takie cudeńko!U mnie też zabawa-zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. cudny pinokio - zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  24. po prostu idealny !!! stajemy w kolejce po niego :D

    OdpowiedzUsuń
  25. kurcze pieczone już widzę jak małe rączki Władcy ciągną go za ten nos hihi:)) ustawiamy się zatem chętnie:))

    OdpowiedzUsuń
  26. wyrażam chęć posiadania ;) piękny jest
    pozdrawiam i zapraszam równiez do mnie na rozdanie :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow Pinokio jest boski! :) Chętnie staje po niego w kolejce :) I dzięki za wykrój - jak nie wygram, to chyba sobie takiego uszyję ;)
    P.S. Zapraszam również na moje Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapisuję się, http://nitkapanipee.blogspot.com/ pozdrawiam , Edyta

    OdpowiedzUsuń
  29. Ustawiam sie w kolejce :)
    Mysle, ze Pinokio dogada sie z naszym Lwem :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny! Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    n.regina59@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. To i ja się zapiszę :)
    zycienamisiowo@gmail.com
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  32. I ja się zgłaszam, banerek jutro dodam. W Pinokiu sie zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Perfekcyjne wykonanie, jesteś doskonała!
    Zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  34. Super Pinokio!! Zgłaszam się !! Cudowna okazja! Piękne wykonanie zabawki! Jesteś niesamowita. Najlepszy blog :):)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Oby tak dalej!
    Buziaczki:*

    OdpowiedzUsuń
  35. Pinokio piękny i powiem, że uniwersalny dla dziewczynek jak i dla chłopczyków :)
    Zapisuję się - a z wykroju może kiedyś skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękny! Zgłaszam się i ja!
    Baner na przystanrodzina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Chciałabym sprawić mojemu synkowi taki prezent.. może się uda :) pozdrawiam
    iwonahat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Witaj jak bym chciala tego pinokia za nosek pociagnac i przytulic:)Zapisuje sie wiec jak mozna i licze ze moze wlasnie mnie sie poszczesci.Pozdrawiam serdecznie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Ach z ogromną przyjemnością przyjmiemy Pinokia do pokoiku mojego synka Szymonka. Za 3 m-ce zamieszkamy w nowym domu więc to byłby super przyjaciel dla Szymonka. Więc stajemy grzecznie w ogonku, a kto wie może akurat do nas szczęście się uśmiechnie!!!!
    A tak przy okazji zapraszam do siebie na misiowe, rocznicowe candy
    http://aniolicalareszta.blogspot.co.uk/2013/05/candy.html
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  40. wspaniały!! ja również ustawiam sie w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ustawiamy się w kolejce po takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ustawiam się w kolejce po tego słodziaka i zapraszam również do siebie na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale cudo, tak się cieszę, że trafiłam na Twój blog, oczywiście nie widzę innego wyjścia jak spróbować szczęścia w Twoim candy:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Piekny pinokio !
    Pewnie że chce się takiego mieć !
    Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękny jest, też sie ustawiam w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Pinokio ( obok Kłapouchego) to moja ulubiona postać :) bo co z tego że kłamał ? ale jaki miał przygody !! :D z chęcią ustawię się po małego Pinio w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Z przyjemnością i my spróbujemy szczęścia :) Kochamy Pinokia, ale mamy tylko jego bajkowo papierową wersję. A taka do przytulania to byłoby coś :) Pozdrawiamy serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Zapisuję się i zapraszam na moje candy

    OdpowiedzUsuń
  49. ale cudeńko ! ! ! przybyłam od entomki i chętnie zapoznam się z wykrojem, a banerek z przyjemnością podlinkuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Dołączę i z przyjemnością zapoluję na tego długonosego kawalera: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Pinokio cudo och panna M byłaby zachwycona czytujemy Pinokio na dobranoc.
    i zgłaszam się trzymając mocno kciuki banerek na blogu
    http://dziecinstwopannym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Przepieknie Ci ten pinokio wyszedl. Masterpiece!!! O takiego slodziaka warto zawalczyc, wiec i ja sie dolacze. Moze moje malenswo bedzie sie mialo przyjemnosc nim pobawic.

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczny!!!

    Ja chętnie przygarnę go dla Naszej córeczki, która ma pojawić się na świecie za całe 3 dni :)
    Bannerek u mnie, gdzie w wolnej chwili zapraszam:
    http://etat-mama-i-tata.blogspot.com/

    pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  54. Zapewne ustawi się taaaka długa kolejka, ale to nic może będę miała troszkę szczęścia i "długonosy" trafi do mnie:) Teraz lecę jeszcze pobuszować po Twoim królestwie. Pozdrawiam cieplutko i o ile będziesz miała ochotę zapraszam do mnie. Ania

    OdpowiedzUsuń
  55. Na zoltego kurczaka! Jest przepiekny!!!! Fantastyczny :-D Sama bym go wysciskala..;-) Moj synio juz sie w nim zakochal :-) wiec jestem pelna nadzieji bo szycie jeszcze mi nie idzie.. :-/ i tak cudnego bym na pewno nie stworzyla :-/

    Biegne wkleic u siebie banerek i pozdrawiam serdecznie :-D

    OdpowiedzUsuń
  56. A ja mam problem. Zawsze strasznie płakałam czytając Pinokia. Najpierw, bo było mi strasznie żal ojca Pinokia i jego samego też. Jak coś zrozumiałam, to płakałam ze złości, że się tak daje robić w konia. Moje dziecko zamiast najpierw przeczytać obejrzała bajkę i stwierdziła, dobrze, że jej nos nie rośnie. Można to zrozumieć dwuznacznie. :) Przytulamy go mocno.

    OdpowiedzUsuń
  57. Jaki piękny!!! Byłby idealnym prezentem dla mojego Siostrzeńca:) Z wielką chęcią przyłączam się do zabawy! Obserwuję jako magnolienrinde i już wklejam Twój banerek na bloga. Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Stanę grzecznie w kolejce jako bezblogowiec.
    Zapraszasz wszystkich prawda?

    Przytulam Twoją córeczkę szczególnie gorąco bo 2 lipca jest tez moim Urodzinowym Świętem:)
    Jest miedzy nami tylko "maleńka" różnica lat:)))))

    Drewniaczek a tym razem gałganek jest wspaniały.
    Pozdrawiam,Ela
    wem-kad@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiscie ze tak:)) ciesze sie ze tutek Ci sie przyda:)
      Pozdrawiam i zycze powodzenia:)

      Usuń
  59. Nie mam bloga, ale mam miejsce na fb, a w pokoju miejsce dla Pinokia, jest śliczny. Staję w kolejce, czekam z utęsknieniem. Gosia

    https://www.facebook.com/profile.php?id=100003243121665

    OdpowiedzUsuń
  60. piekny wiec i ja chetnie ustawię sie w ogonku długiej kolejeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Zapisuję się, może się do mnie szczęście uśmiechnie

    OdpowiedzUsuń
  62. Jaki on piękny! A ten nos to dla mnie mistrzostwo świata :-)
    Zapisuję się oczywiście!
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    OdpowiedzUsuń
  63. Chętnie przygarniemy Pinokia, miałby dużo miłości od moich dwóch córeczek :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  64. Zgłaszam się:) obserwuje jako Ef. efa_88@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Pinokio , wychowałam się na bajce o Pinokiu :) moi synowie również , ale to ja byłam pierwsza ;> Sama siebie próbuję w tej chwili przekonać , że ja nie , że nie wypada ... Ale dlaczego nie ? Ja , ja chcę Pinokia ! Od czasu do czasu pozwolę się im (moim chłopakom) uśmiechnąć do chłopca ze "szmatek" , ale tylko uśmiechnąć ;)
    No , teraz muszę tylko zostać wylosowana .

    Z przyjemnością wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Alez on jest uroczy!I widze ze taki jakby troszke smutny ze jeszcze nie jest u ktoregos z dzieciaczkow!Czym predzej sie dopisuje skoro jeszcze odrobinka czasu!
    Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  67. Synek zachwycił się Pinokiem, uwielbia tą bajkę, a że mama zdolności krawieckich nie ma to z przyjemnością ustawiam się w kolejkę u Ciebie:)
    Może nam się poszczęści,
    pozdrawiam Anka
    http://pracowniaanuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Pinokio może znaleźć schronienie na lesis :)Cudowny Pinokio!
    Uwielbiam Was :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  69. Przecudny, brak słów :D
    Zapisuję się!

    Pozdrawiam!

    :D

    OdpowiedzUsuń
  70. Zakochałam się właśnie. Oj ja też się zapisuję i to szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Anonimowy16/6/13 08:46

    Oj moje dziecko byłoby przeszczęśliwe z pinokia:)

    daria443@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. a ja poproszę skromnie i chętnie przygarnę tego Mr P. dla mojej Córci na urodzinki, co ma właśnie w lipcu :P bo lubimy czytać Pinokia i byłaby radocha na max :O) Buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  73. Dołączam się do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  74. marzy mi się taki Pinokio od lat! dołączam do zabawy: http://arcadiakobiet.blogspot.com/
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  75. I jak tu się nie zapisać do Twojej zabawy skoro do wygrania jest takie cudo :).
    Dopisuję się do długiej kolejki ;)
    Ewelcia
    sajdeczka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. Pinokio jest wspaniały. Może nam poszczęści i będziemy mieli pierwszego przyjaciela dla Kevina:))))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  77. Pinokio jest super :).

    Jeszcze takiego nie widziałam :).

    I ja chętnie ustawię się w kolejce z nadzieją na wygraną :).

    OdpowiedzUsuń

  78. Kochany Pinokio!
    Piszę do Ciebie z daleka...Wiem,że już sie spakowałeś i jesteś gotowy do drogi. Proszę Cię nie płacz i nie smuć się. Poczekaj chwilkę jeszcze na parapecie, lub na tym krzesełeczku. Nie słuchaj, gdy ktoś mówi,że kłamiesz....Ty masz Kochany tylko dużą wyobrażnię. To prawie tak jak ja:), więc się na pewno dogadamy i polubimy. Skombinuję Ci jakieś butki i będziemy biegać po polach i oglądać motyle.
    R. :))

    OdpowiedzUsuń
  79. very sweet ♥ ♥ ♥ hope for the best
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  80. ile chętnych... może nam się poszczęści :)))))

    OdpowiedzUsuń
  81. i ja ustawiam się w kolejce :) razem z moją córą w ramach terapii SI lepiłyśmy Pinokia a kosmicznie długim nosie ;) nie mogę więc przejść obojętnie obok tej nagrody. Z pewnością byłaby to dla niej niezła nagroda za każdy postęp.
    Pozdrawiam,
    senninha@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Jaki fajny psotnik :) Stanę w kolejce i ja.
    paulina.domoradzka@gmail.com
    Banerek umieściłam http://zapiski-grafomanki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Staję i ja w tej długaśnej kolejce! Pinokio cudny, spodobałby się mojej córci, więc mam nadzieję, że nam się poszczęści! :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  84. Długa ta kolejka, ale się nie dziwię dlaczego, bo Pinokio jest cudny:) Sama się w tej kolejce ustawię z chęcią, a czuję, że mój Ignaś znalazłby wspólny język z tym chłopcem;)
    Pozdrawiam serdecznie:)
    http://www.handmade-artshop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. nasza wielka rodzinka dzieciowa chetnie przygarnie pinokia z duzym noskiem i zaopiekuje sie nim zeby mial cieplo i wygodnie :) cudowny jest:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  86. Pinokio to ulubiona bajka moich bliźniaków. Bardzo ucieszyliby się z takiego prezentu. Oczywiście zgłaszam chęć w zabawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  87. taki smutny ten Pinokio sobie siedzi, więc go chętnie przygarnę i będę rozweselać:)

    OdpowiedzUsuń
  88. Znam idealny domek dla Pinokia i ramionka, które z radością go przytulą ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. staje i ja... pinokio znajdzie u nas przytulny domek :O)))
    pozdrawiam
    ania

    OdpowiedzUsuń
  90. Kasiu R. nie wiem czemu sie nie wyswietla Twoj komentarz ale oczywiscie ze tak, zabawa trwa do 03.07. do 24:00

    OdpowiedzUsuń
  91. Zgłaszam się i ja i ja i ja :)
    banner na mamuniowy-hotel.blogspot.com
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Świetny ten Pinokio:) dzięki za wykrój na pewno skorzystam:)
    Jeśli pozwolisz to zostanę u Ciebie na dłużej:)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  93. szukałam tego wykroju, a tymczasem trafiłam na cudowną stronę :) piękne rzeczy Pani tworzy :) dziękuję za wykrój, szkoda, że nie załapałam się na candy :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...