wtorek, 28 maja 2013

Pacynka -szyjemy krok po kroku

Obiecałam więc jest ;-)

potrzebne: dwa kawałki materiału o długości 23 i szerokości 21, szerokości zależy czy rączki robicie z innego materiału czy tego samego.
3 kwadraty 10cm na 10cm, ścinki na rączki i twarz

jeden z materiałów musi być choć odrobinę elastyczny

duze materiały podwijamy na samym dole

jeśli macie duże materiały nie musicie robić rączek, na zdjęciu przygotowane materiały do szycia

ustawienie na maszynie do obrzucenia twarzy

tak wyglądają przyszyte

odwracamy na lewą stronę i dokładamy kwadrat, w miejscu szpilek przeszywamy
(tylko na dole)

 z dwóch kolorowych kwadratów robimy uszy, kształt zależy od Was

przykładamy dwa duże materiały prawą do prawej, pomiędzy wkładając uszy
(uszy odwrócone na prawą stronę)

wykrój jest na pacynkę z uszami, ja zrobiłam je osobno.

robimy wzór pacynki i zszywamy

wycinamy

teraz pora na przecięcie i wypchanie głowy, pamiętajcie róbcie to ostrożnie 
zaszywamy otwór, przewracamy na prawą i tadam


Łatwiejszą znajdziecie tu

Nie wiem czy jasno napisałam w razie czego piszcie:))

bUziaki dziewczyny

14 komentarzy:

  1. Czym wypchałaś głowę pacynki ?

    jest świetna, ale jak dla mnie za trudna ; PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprobuj tą druga, mozna ją ręcznie (bo to filc) i bez wypychania ;)
      a wypycham wkladami z poduszek zakupionych w primarku lub funciaku

      Usuń
  2. Takie pacynki to moje dzieciństwo mi na myśl przywodzą ... bardzo ładne te Twoje,wydrukowałam Twego posta sobie i może kiedyś uda mi się coś wydziergać dla Małej :P ps. przesyłka konkursowa wyszła dopiero dziś ode mnie - wybacz, ale nie dałam rady wcześniej na pocztę dotrzeć, bo w piętkę gonię, ale już jest w drodze ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zycie mamusiek to wielka gonitwa, tak ze rozumie cie calkowicie :)
      wlasnie zapomnialam o wygranej, musze sobie cos wybrac ;-)
      dzieki ze mi przypomnialas:)

      Usuń
  3. Piękna pacynka, ale dla mnie trudna. No i nie mam maszyny. Może kiedyś się odważę i zrobię tę drugą - kotka. Wydaje się łatwiejsza. Zapraszam do mnie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna, kiedyś pewnie spróbuję zrobić, może akurat się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jest trudno ją zrobić, ale to lenistwo......

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękujemy za cały poradnik i pokazanie jak zrobić takie cudo! Na pewno jeden z wolnych weekendów wykorzystamy na zrobienie pacynki, dobry pomysł na prezent dla najbliższych :)
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super. Muszę poćwiczyć to obrzucanie twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Suuper kursik :):) Musze pomyslec o jakis pacynkach dla maluszkow tez :):) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. super, kolorowa pacynka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. w sumie miałam pacynkę już dawno zrobić, ale jak ja o czymś sobie pomyślę, że to chwila żeby zrobić, to nigdy się za to nie zabieram, bo przecież to chwila i w każdej chwili mogę zrobić :D normalnie tylko kobiety mogą być tak pokrętne:))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje posty i pomysły motywuja mnie do nauki szycia na maszynie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...