wtorek, 7 maja 2013

Moja Minnie

Ciepełko jest u nas niesamowite, każdego dnia nam szkoda, bo nie wiadomo ile nam radości jeszcze będzie dane, tak więc rankiem czmychamy do Kacperka, potem do domku na drzemkę i znów widzimy się z K.
Ja po tak aktywnym dniu zasypiam pierwsza, moje dziecię długo opowiada co się wydarzyło po około 30min. dołącza do słodkich snów mamusi.

Moja kochana darciucha Minnie, krzyków i wrzasków jest coraz więcej, najlepiej działa nie reagowanie, niestety czasem jest to b. trudne bo serce się kraje, cóż trzeba być twardym!
Czasem z kolei śmieszy mnie darciuch mój strasznie bo łezki ani jednej, a wrzask jakby Majcie ze skóry obdzierali;-)
za pewne wówczas wyglądam na bezduszną matkę co się śmieje z krzywdy dziecka ;-P




Nocnikowanie oporowo idzie, ale jakieś sukcesy są, co cieszy niezmiernie!

Podobno im dziecie starsze tym łatwiej ?
u nas jest odwrotnie im starsza Maja tym więcej uwagi potrzebuje, sprzątanie w pojedynkę to wyzwanie, nawet baje nie pomagają ;-)

a jak jest u Was?

ps. przepraszam że śladu nie zostawiam na waszych blogach po sobie, czas jednak na wagę złota teraz, na bieżąco jestem i jak tylko się ogarnę na pewno coś naskrobię
BUZIAKI

21 komentarzy:

  1. ale ładna sukienka :) z tym kapelutkiem ślicznie wyszło ;-) a co wrzasków, minie ;))) kiedyś ... ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny outfit ma Majeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. przyjdzie czas że przejdzie jej te darcie się, tylko musisz być cierpliwa:) sliczna sukieneczka:D pozdr i zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
  4. u nas już tak się zdarzało że E. wołała siku a teraz jak wyciągam nocnik to zwiewa jak oparzona... nigdy nie mogłam nic zrobić jak Ona nie spała i tak jest do tej pory jedyne co się poprawiła to dzienna drzemka potrafi 2 h przespać wcześniej 15 min czasem 30 min a jak była godzina to był cud ;)i dużo lepiej je to mnie bardzo cieszy bo karmienie przestało być koszmarem :)))
    pięknie Maja wygląda


    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. cudo sukienka :) u nas sprawdza się, że im mały jest większy tym samodzielniejszy :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jak juz sie cieplej zrobi to zaczne uczyc mala na nocnik,tak samo uczylam malego. I Twoja Maja sie wkoncu nauczy :) Cierpliwosci :) Ladna Maja ma sukieneczke :) Jak i kapelusik :) Ja juz prawie moj skonczylam :) Plus do tego szyje ,a wiec wszystkiego po troszke :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczną ma sukienkę i kapelusik!co do nocnikowania to ja Maje puściłam po domu bez pieluchy 3 razy pod rząd się osikała a potem powoli już sygnalizowała że chce a po 3-5dniach normalnie wołała i nie było już mokrej bielizny i robi teraz pięknie na nocnik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Alez piekna ma Majusia sukienke!

    OdpowiedzUsuń
  9. My wciąż nie możemy przekonać Majki do nocnika. Chyba zrezygnujemy w ogóle z niego i kupimy nakładkę na sedes. Może bardziej podpasuje ona Majce.
    A wrzaski u nas są najczęściej jak wychodzimy z placu zabaw :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U nas całą majówkę biegałyśmy bez pieluszki, były wpadki te ciężkie też niestety, a od poniedziałku chodzi do żłobka bez pieluszki póki co jedna wpadka dziennie zanotowana na koncie, ale o szczegółach niebawem napiszę u siebie więc zapraszam do lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A i krzyki u nas na porządku dziennym więc taki wiek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moj starszy syn, Adas, dopiero w dniu swoich trzecich urodzin ostatecznie zalapal o co chodzi. Pozno, ale przynjamniej nie trzeba bylo przekonywac, tlumaczyc, nie bylo zadnych wpadek. Po prostu jego mozg wtedy zalapal o co chodzi i w jeden dzien zaczal chodzic do ubikacji. Z moimi dwoma kolejnymi chcialabym jednak wczesniej - i juz nigdy nie miec do czynienia z pieluchami w moim zyciu :)
    Powodzenia, zdawaj relacje co i jak - ja ide tym samym tropem :)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna jest i ten zmarszczony nosek :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cudny widok !, jakie minki Majka robi ; P

    OdpowiedzUsuń
  15. Nas dziecię również próbuje ustawić pod siebie jednak się nie dajemy sterroryzować. A ludzie niech swoje gadają, mam to gdzieś ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. POZDRAWIAM WAS BARDZO SERDECZNIE,J,

    OdpowiedzUsuń
  17. aaaaaa, zmarszczony nosek boski :)

    OdpowiedzUsuń
  18. U nas już dzisiaj się ochłodziło ;)
    Super sukieneczka.
    Buziaki kochane :D

    OdpowiedzUsuń
  19. od kiedy to łatwiej ze starszym :)))))))) od zawsze we wszystikm małe dziecko mały kłopot :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...