czwartek, 9 maja 2013

między marzeniami realnie a może i nie...


moje małe potrzebne na odległą przyszłość... 
marzenia do spełnienia;-P

Wypasiony zegar, koniecznie biały

Mr tablet...
ps. w tajemnicy powiem że dostałam na moją trójkę z przodu z załącznikiem "50 twarzy Greya"
zdziwiło mnie że mężul pamiętał:*
Muszę przyznać iż jest to świetna zabawka, z obszernymi funkcjami, mieliśmy kupić Majce telewizor na bajki do samochodu, tablet wydał nam się lepszym rozwiązaniem w dodatku tylko 20f więcej kosztuje, na pewno bardziej i wszechstronniej Go wykorzystamy


Mam akcję- kocham białe rzeczy od niedawna, taki lampion ach...
Love it...
ogrodowa

jak jestśmy przy ogrodzie to chętnie w nim kiedyś zobaczę romantyczną konewkę stalową 



Marzenie ściętej głowy, domek wybudowany od podstaw;-)
metraż obszerny z otwartą kuchnią i wielkim stołem

Urocza toaletka

Wiecie że nienawidzę mojej kuchni??
tak nie cierpię jej...!!!
wciąż zbieramy się na remont, zawsze jednak kasy brak w dodatku trzeba jej troszkę mieć,
jakbym wygrała w totka wjeżdzam do niej bulldożerem ;-)
i będzie taka, a może piękniejsza...

Koszyk na kwiaty

Mr. fotel, właśnie taki... a jeszcze lepiej w stylu Vintage, oj marzy mi się bardzo, moze kiedyś upoluję taki na wyprzedarzy, odnowię, ozdobię poduchą i będzie on Ci mój ;-D
Sukienka marzenie, wolałabym w granatowe grochy, mimo wszystko i tak bąbastyczna


no i... no właśnie... Next rozwala na łopatki w tym roku z ciuszkami dla dzieci...
ja jestem zakochana po USZY...!
ostatnio zakupiłam dla Majki outfit, szyty jak mi się wydaje właśnie dla mojej pszczoły,
koleżanka ma kartę zniżkową i wiecie co jest "MOJą najlepszą kumpelą"
hehehehe
Powiedziałam jej o tym otwarcie jak zobaczyłam ile zapłaciłam mniej:-D
\

Jeśli chcecie zobaczyć więcej KLIK


no i oczywiście ten szczęśliwy kupon by się przydał od losu..:)
on spełniłby je wszystkie i wiele więcej...
marzyć trzeba:P

ps. marzy mi się znów przewrócenie całego domu do góry nogami, czy też tak macie, każdy następny pomysł wydaje się byc lepszy od poprzedniego?
może to wynika z potrzeby  zmian w życiu ;-)
ps2. wracam do lektury, która niby ma mną owładnąć, potrząsnąć, obudzić uśpione ..
ci..... :D rządzę...
takie recenzje słyszałam opowiadane z wypiekami na twarzach...przez dziewczyny
czytałyście?

41 komentarzy:

  1. Ale masz cudowne marzenia!
    A przewrócenie domu do góry nogami też mam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ich skrawek, ale równie ważny;-)

      Usuń
  2. Oj ja zawsze jak jest wiosna, słonko i zielono to mam ochotę wszystko pozmieniać, poprzesuwać meble, kupić nowe dodatki, zrobić porządek w najmniejszych zakamarkach :) Ale tej wiosny czeka mnie duża zmiana, pakowanie kartonów :/

    OdpowiedzUsuń
  3. no to moje marzenia całkiem podobne do Twoich :D :)) a co do książki to czytałam:) czyta się bardzo szybko, ale znam też wiele niepochlebnych recenzji na temat tej pozycji, no nic, nie będę zdradzać co i jak, sama wyrobisz sobie opinię:))) a potem się podziel! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo gustowne marzenia, życzę żeby się spełniły :)
    A książkę czytałam, niekiedy z wypiekami, niekiedy tłumiąc ziewnięcie.

    OdpowiedzUsuń
  5. to przewracanie domu do góry nogami to chyba symptom wiosny, też mi się marzą zmiany.
    piekne masz marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta kuchnia za zdjęcia jest boska ! chyba też zacznę miec takie marzenia ; P

    OdpowiedzUsuń
  7. Och taki przestronny dom to i mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze że masz taka dobrą koleżankę :) ciuchy z next naprawdę ładne szczególnie ten pierwszy zestaw :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Koleżanka z karta zniżkowa to skarb:-p:)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne marzenia. ten zegar tez mi się marzy, taki sam:) a białą kuchnię juz mam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. też uwielbiam białe rzeczy. nie mam kasy to przemalowuję na biało. Jeden z moich projektów http://becreativemommy.blogspot.co.uk/2012/07/the-second-life-furniture.html
    Pomyśl bo bardzo zdolna babeczka z Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  12. Oby się spełniły... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne marzenia :) Trzymam kciuki ,aby sie spelnily :):) Ksiazke(ki) tez kolezanki mi polecaly ponoc Suuuper :) Musze zaczac czytac :) kolezanka mi przyslala :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  14. Pod częścią marzeń chętnie się podpiszę - zwłaszcza domem z dużą kuchnią ;) Książki niestety nie czytałam ale chyba muszę upolować skoro ma tak dobre recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie jedno z tych marzeń i moim jest :))) warto marzyć bo marzenia się spełniają i te małe i te duże :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam marzyć :-) Największym moim marzeniem na tą chwile ,jest zobaczyć Paryż :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne marzenia.....
    Życzę Ci aby się spełniły.

    OdpowiedzUsuń
  18. Greya nie czytałam, ale nie usłyszałam o tej książce ani jednej pozytywnej recenzji. Ciekawa jestem Twojego zdania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyrabia sie hihi niebawem recenzja, musze tylko przez nia przebrnac...!

      Usuń
  19. Ja bym co roku robiła w domu rewolucję!!! Mój number 1 to tak koneweczka :))) W ogóle świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  20. do mnie też tablet na 30tkę przyszedł
    i też ma Greya ;p tylko ja czasu nie mam...

    OdpowiedzUsuń
  21. ach marzenia ;) zegar cudny ;) a domek też mi się marzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne marzenia.

    też bym chciała taki dom od podstaw, taki mój, ale cóż jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, zawsze mogłobybyć gorzej :)

      Usuń
    2. no włąśnie, trzeba myśleć pozytywnie ;)

      Usuń
  23. Piękne marzenia, ukradłaś kilka moich :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakże się te nasze marzenia pokrywają! :)) Życzę szybkiego ich spełnienia :*

    OdpowiedzUsuń
  25. To Ty nie wiesz, że od takich zdjęć należy zacząć spełnianie marzeń? Wymyślasz coś, dopracowujesz, drukujesz, na lodówce lub innym widocznym miejscu wieszasz. I samo zaczyna się działać. Właściwie Ty w tym kierunku zaczynasz działać... Proste :) W ten sposób wymyśliłam sobie dom... i nietylko dom... :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja tez planuje remont kuchni - moze juz latem/jesienia. Moje inspiracje sa bardzo podobne do Twojej powyzej. Troche tylko ma watpliwosci czy jednak robic biala (mimo, ze wyglada pieknie) bo jednak sie brudzi. Teraz mam biala (i stara) i dzieciaki zostawiaja "znaki" :)

    Powodzenia - podoba mi sie Twoj styl!

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  27. oj też marzy mi się taki domek i los na loterii wygrany:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne marzenia - życzę spełnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ech tez mam marzenia a książki nie czytałam ale może kiedyś mi się uda. obecenie mam z 10 książek czekających w kolejce do czytania

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie czytałam, ale słyszałam skoro Ty polecasz trzeba zacząć czytać. Każdy ma marzenia, a marzenia są po to by marzyć i je spełniać. Tego Ci życzę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze nie czytalam, wiec nie mam zdania wyrobionego... ale juz niebawem recenzja:P
      nie dziekuje:)

      Usuń
  31. Jeny! Jakie wspaniałości! :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Spełnienia marzeń! I tych malutkich zakupowych i tych większych remontowych i tych największych, domowych.
    Takie białe lampiony chodzą za mną już od jakiegoś czasu i jakoś nie bardzo idzie mi realizacja zakupowa. Zawsze znajdzie się coś potrzebniejszego i w efekcie wciąż mam niespełnioną zachciewajkę. Eh, może kiedyś ;) Greya przeczytałam, ale taki troszkę banalny się wydaje. Bardziej polecam "Mistrza" Kasi Michalak, bardzo przyjemna lektura ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...