środa, 15 maja 2013

Info

Urocza Pani poprosiła mnie o nagłośnienie konkursu, sama chętnie bym wzięła w nim udział, niestety czasu mam mało, ale kto wie może się wyrobię!
Więcej informacji znajdziecie KLIK

do wygrania są 
3xramki na odcisk stopki i nozki
5xmetalowych puszek na odciska stopi/dłoni maluszka

Każda z nagrodzonych osób otrzyma krem z logo Latopic, a jej przepis uwiecznimy w książce kucharskiej Latopic na stronie www.latopic.pl

Nagrody moim skromnym zdaniem są fantastyczne, do tego jeśli lubisz gotować to KONKURS dla Ciebie:)
Czas trwania: 8. maja 2013 - 22. maja 2013

Ogłoszenie wyników: 28. maja 2013

Powodzenia




8 komentarzy:

  1. szkoda że nie lubię gotować ... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, ale nagrody już nie dla nas:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam zamiar jak sie wyrobie zawalczyc:))choc Maja tez juz do maluszkow sie nie zalicza;)

      Usuń
  3. fajny konkurs, ale u mnie z czasem równiez krucho

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...