niedziela, 19 maja 2013

Dlaczego powinnaś mieć maszynę w domu?? Zakupowo!

jak wiecie kocham promocje, z resztą chyba nie tylko ja...
często a właściwie tylko na nich się ubieram- bo mi żal wydać na siebie pieniążki
tak też upolowałam te spodnie za 5f -H&m
Cieszyłam się jak głupia, gdy się udało mi w nie wbić ;-D

w domu kolejna przymiarka i..
zobaczyłam dlaczego były tak tanie
suwak był rozwalony...
wściekłość mnie ogarnęła, no ale przecież...?
mam maszynę..
uśmiech powrócił, dobrze  że w sklepie nie zobaczyłam defektu, bałabym się zaryzykować
a tak...:-D
Fajnie mieć maszynę!

Dziś udało się nam kupić Majuszce dwie opaski z Nexta, kapelusik i buciki, wszystko za 5f
na zdjęciu jedna z opasek;-D


Kąplecik w "pepka" kosztował 4f:-)
oczywiście promocja -Asda

Upolowałam idealny wieszaczek na klucze:)
BOSKI co? 
 ;-)

Niedziela pędzi niemiłosiernie, mężczyzna mój w kuchni a ja się lenię...
znów:-p

Chwalimy się wygraną na blogu Ani, jestem strasznie miło i dziękujemy bardzo, zwłaszcza że była to nasza pierwsza tego typu zabawa, a tu takie wielkie zaskoczenie, wyróznienie.
Dziękuję jeszcze raz w imieniu swoim i Majuśki:)

Dzięki dziewczyny że zaglądacie do nas, ja mam ogrom zaległości blogowych, brak mi jednak czasu, mam parę zaczętych projektów, 35 w głowie, ogródek do postawiania na nogi przed urodzinami Majki, zaklinacza pogody na weekend lipcowy i jeszcze raz za mało czasu.

Czasem tęsknie za zimą i długimi wieczorami gdzie czas leniwie się ciągnął...
oczywiście żartuję ;-)

Pieśni dla ślubnego:*
You made my day:*

Miłego popołudnia:*

29 komentarzy:

  1. Zakupy zdecydowanie udane:)
    Mnie ząs maszyna by niestety w niczym nie pomogła bo do szycia mam dwie lewe ręce;p Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie promocje to ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wieszak na klucze bombowy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam ochotę coś upolować, tylko nie mam gdzie ;)

    a jak mała Bee ma takie szczęście w konkursach to ja nie wiem, dlaczego jeszcze nie startujecie po koronę u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak najbardziej maszynę mieć trzeba, także powoli odkładam na moją :)

    OdpowiedzUsuń
  6. planuje w niedalekiej przysłości zakupic maszynę

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczną masz Majunię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jestem lewa do maszyny, chociaż ostatnio uszyłam dla Wita portki, podziwiam umiejętność wszycia suwaka

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne dzwony, a opaski mnie zauroczyły. Maja cudnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  10. Z Ciebie to jednak zdolna bestia :D

    OdpowiedzUsuń
  11. kto sobie nie poradzi z łachami tak jak my :)

    http://franciszkania.blogspot.com/2013/05/azienki-krolewskie.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam okazje i promocje ! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Suuper okazja jak i spodnie :):) Jak i musze napisac : Suuuper wygladasz :):) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne perełki w promocji wyszukałaś!
    A zaległościami blogowymi się nie przejmuj, ja też je mam i chyba wszyscy korzystamy z utęsknionej wiosny !

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem zakochana w najnowszej kolekcji nexta.
    sobie wypatrzyłam buty i swterek, chcę skorzystać z darmowej wysyłki.

    OdpowiedzUsuń
  16. trzeba jeszcze umieć szyć :P fajne spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne rzeczy udało ci się upolować:). Tej maszyny to zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super rzeczy wyniuchałaś :) A maszynę gdybym miała by się tylko kurzyła. Mam ewentualnie dostępność do maszyny u mojej babci takiej starej gdzie napędza się ją pedałem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że nie mam takiej koleżanki obok, bo też mi się suwak rozwalił w jednej sukience ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. prawdziwa łowczyni promocji z Ciebie:)) zresztą ja też tylko na promocjach, hhihi:)) albo SH. A o maszynie mi nie mów, bo chcę!

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluje wygranej... no ja tam nie mam maszyny a jak mam jakieś oprawki to ide do sąsiadki i mi robi za 5 max 10 zł

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też kiedyś złapałam się na H&Mową sukienkę, jak się w domu okazało - na szwach rozchodziła się w rękach. Na szczęście mama wyciągnęła maszynę i okazało się, że nie wyrzuciłam pieniędzy w błoto. Sukienkę zdarza mi się założyć do dziś :)
    Zacne łupy upolowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Łowienie okazji to niemal sport jaki uprawiam :) Twoje łowy super ;) Ja mam maszynę wariata, ale lepszy rydz niż nic :P powoli dorobimy się nówki, a wtedy rrrrrrrrrrr będę szyła do upadłego, mam już nawet materiał na nowe poduchy na kanapę :)
    Fajnie, że u mnie wygrałaś ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...