piątek, 24 maja 2013

Be creative mommy:) + tutek

dostałyśmy prezent od Asi, same cuda, cudeńka:))
dwie spineczki  dla Mai oraz
 kokardę dla...
mamusi co by kreatywność w niej obudzić ;)
wymyśliłam już dla niej przeznaczenie teraz czasu i spokoju potrzebuję bo to będzie wyzwanie dla mnie:P

DZIĘKUJEMY SERDECZNIE:)
Wszystko jest misternie wykonane, każdy szczegół dopieszczony,
kreatywna kobietka z Asi połączona z perfekcjonistką :)






Asia również ma sklepik jeśli byłybyście zainteresowane Klik
Dziękujemy Ci kochana za obdarowanie nas, bardzo tez się cieszymy że paczucha nie zaginęła 
i ją mamy:))

Zapraszam Was tez na szybkiego tutka:)
Szyjemy samochód
z kartki  A4 wycinamy połowę samochodu, przy czym zaznaczam że koła muszą byc dozo, dużo większe niż moje!
szpilkami fastrygujemy wzór do złożonego na pół materiału i wycinamy

ja dałam imię z gotowych literek kupionych w sklepie, przeszyłam  je na maszynie 

potem dokładamy do drugiego materiału 
prawa-prawa i zszywamy, zostawiając miejsce na przewrócenie i wypchanie

no i tadam
myślicie że będzie się podobała poducha?
w taki sposób możecie uszyć wszystko co Wam do głowy przyjdzie:)
ja mam zamiar kotka ;)

Pozdrawiam serdecznie zaglądających 
młłłłaaaaaa


21 komentarzy:

  1. Jakie śliczniutkie kokardki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna podusia!
    I kokardki też przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne to autko :) Szkoda, że nie mam maszyny do szycia...

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ta poducha!
    Ja na moją paczuchę od Asi nadal czekam (podjarana) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszły po weekendzie mam nadzieje, że będą :D

      Usuń
  5. kolejne cudo zrobione przez ciebie! pozdr i zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
  6. ale z ciebie zdolniacha:)

    OdpowiedzUsuń
  7. a czym wypełniasz środek auta??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupuje jaski lub poduszki w funciakach rozpruwam i nimi wypycham:)
      z jednego jaska zabawek wychodzi okolo 4 a pods dwie:)

      Usuń
  8. Zdolna jest Maja
    A koła pewnie mniejsze bym zrobiła z niewiedzy, a tu popatrz. Człek się musi jeszcze dużo nauczyć. .
    A i musze tych poduch w funciaku poszukać. Bo ostatnio kupiłam w craft szopie i trochę drogo wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Spineczki są super, a pomysł z samochodem fajowy i fajnie, że dałaś nam podpowiedź jak go zrobić, trzeba spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna poducha, na pewno się spodoba!!

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne autko :) tylko kółeczka mało okragłe po wypchaniu trochę :) może też spróbuje? buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Jasne, ze się spodoba ;) Gdybym choć trochę talentu więcej miała, to spróbowałabym szycia, ale niestety - dwie lewe ręce do igły :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne autooooooo,DZIĘKUJĘ ZA TUTKA

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...