czwartek, 25 kwietnia 2013

Wiosna zapachniało:))

Całymi dniami słonka lub też chmurnego powietrza zażywamy, a gdy wiatr wieje niemiłosiernie to w ogrodzie się chowamy:))
a w nim coraz weselej nam się robi...


zawsze myślałam że to chwasty, w tym roku dałam im zakwitnąć, miłe się zaskoczyłam :)

moje ulubione bo nie wiele wody potrzebują ;-D

 nasionka już wykiełkowały kwiatów, zaraz pikować je będę

moje ukochane drzewka lada dzień rozkwitną, poleje się róż i czerwień

 mała kompozycja:P

domek dla ptaszków, koło którego przejść obojętnie nie mogłam:)

 a tu mój mały i duży leniuszek

Sweterek next również z SH 
Miłego słonecznego dzionka Wam życzę, dziękujemy za miłe komentarze pod naszą sesją, tak nas połechtało że będzie więcej:P
ps. wczoraj pierwszą grillowaną kiełbachę jedliśmy, spontanicznie wyszło...
mniam...
ps2. mam pytanko może któraś z Was się zna
-Czy jaśmin w cieniu mi zakwitnie???

37 komentarzy:

  1. Ja do kwiatków nie dochodzę, jakoś obumierają przy mnie ;(

    Ale rodzice działkę mają, to korzystam ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój rośnie za domem gdzie słonko dopiero po 16 zagląda i kwitnie cudnie co roku:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie kuś mnie tą chuśtawką:-) My się wkrótce przeprowadzamy do chaty z ogrodem wreszcie wiec pewnie zacznę ślubnemu suszyc głowę o takie cudo! A kwiaty LOVE moja Olga...zapytana przed gwiazdką co cche dostac od Mikołaja powiedziała ze KWIATKA! :-) A dzis zrobiłyśmy świetną sesje w otoczeniu tej cudnej roślinności;-) Ja na kwiatach się nie znam :( aż wstyd...ale rosnie mi pomocnik więc pewnie jeszcze troche i ponasadza nam ziółka w domu;-) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wiosna na waszych zdjęciach, to chyba post dla mnie ;) ślicznie! i... WIĘCEJ SESJI!!!! a u nas w lodówce kiełbasa i kaszanka, popołudniu odpalamy grilla ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ślicznie u Was :)
    Na jaśminie się nie znam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękny domek dla ptaszków! Fajny też Wasz ogród :) Za mną kiełbacha z grilla chodzi już jakiś czas - mam nadzieję, że w weekend uda się ją w końcu zjeść ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno, my w ten weekend raczej nie zawojujemy ale kto wie:)

      Usuń
  7. ślicznie u was :).

    my tez ostatnio każda chwila wolna na działce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma to jak swierze powietrze i spiew ptaszkow:)

      Usuń
  8. pięknie :) ale mi się taki ogród marzy... może kiedyś się spełni?

    OdpowiedzUsuń
  9. Pieknie u Was :):) U mnie dzisiaj rowniez cuudna pogoda :) ale juz w sobote deszcz zapowiadaja :( Milego wieczorka Ci zycze :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. nie ma to jak własny ogród ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mhm.. zazdroszczę grillownaia :D

    OdpowiedzUsuń
  12. cudownie....no cudownie, od razu sobie myslę, kiedy ja tak będę miała...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie dlugo, nie dlugo, zobaczysz jaka to niesamowita frajda:)

      Usuń
  13. swietny ten domek. a tym żółtym kwiatkom tez dziś zdjęcia cykałam haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie musze zobaczyc:)

      Usuń
  14. Piękny karmnik dla ptaków... no i w ogóle pięknie tam macie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jaśmin w cieniu kwitnie tylko później niż te w słońcu ...
    fajnie się robi w ogródkach oj fajnie :)
    pozdrawiam leniuchów :) i Ciebie również

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki kochana, tak myslalam sobie w pracy ze GO chyba przesadzę a że pokaźny jest to puszcze na płot o:)

      Usuń
  16. super mieć ogródek :)) Fajne Twoje leniuchy, a co do kwiatów, to ja się nie znam i tzw. ręki nie mam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak ja, usychają a ja sadze nowe heheh

      Usuń
  17. Bardzo lubię niezapominajki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie i wiosennie ech tez Mati się nie może doczekać kiedy pojedzie na działkę do Dziadków :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ogródka można Wam pozazdrościć, ciekawe jak wygląda teraz:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nadal i wciaz duzo pracy wymaga, finanse blokują, ale z każdym rokiem jest lepiej:))
      kiedys jak będzie zrobiony to wrzucę pare fot moze ale pewnie do tego czasu to juz go zobaczysz sama;)

      Usuń
    2. Ja to byłam zakochana w tym oczku wodnym i w tej pergoli....ochy i achy:) No, pomijając te pająki latem - grryyy...No ale ze względów finansowych i bezpieczeństwa dla dziecka, to lepiej, że go nie ma...

      Usuń
    3. Już powoli odżywa ogródek ;)
      Pięknie u Was!

      Usuń
    4. Aniu na to oczko to my bysmy nie podolali finansowo, pompa byla olbrzymia, a krzaki uschly jak K. je poprzycinal ;-)

      Usuń
  20. Uwielbiam taką niebanalną zieleń ogródkową :) Miło patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miło patrzeć jak przyroda budzi się do życia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie u Was zazdroszczę ogródka. My też każdą wolną chwilę po pracy i żłobku spędzamy na świeżym powietrzu, a kiełbasa z grila/ogniska czeka na nas na majówce. Na majówkę wyjeżdżamy na wieś więc Niusia wybiega się całe dnie na powietrzu.

    OdpowiedzUsuń
  23. My też mamy taką duzą hustawkę,ale drewnianą,mąz sam zrobił :) i tez uwielbiam się na niej lenić :)a sezon grillowy u nas też już uznaje za otwarty :) taka pierwsza jest zawsze najlepsza :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...