poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Maly misz -masz

Polowałam na zielonego storczyka już dłuższy czas, Ci co mieszkają  na wyspach wiedzą jak ciężko czasem coś upolować do domu, dziś udało mi się!!!!
Ostatni czekał na mnie:))) 

Pięknie idealny:)

Kupiłam sobie samoopalacz, a że pierwszy w uk, do tego promocja to się skusiłam i wiecie co...?
mile się zaskoczyłam, raz nie ma intensywnego zapachu, nie brudzi, nie zostawia smug.
Maja buzia i dekolt są musniete delikatnie, nie wyglądam na wiecznie zmęczoną, poprawiło się samopoczucie. 
Mała rzecz a cieszy;-) 
Polecam

 Długo już chodziło za mną uszycie takiej o to lalki, powiem szczerze, że wygląda na prostą, trudniejsze rzeczy szyłam, a za nic nie mogła mi wyjść...



Maja stwierdziła:
-Chyba śpi- i tyle się nią bawiła... śpiące to nie dla niej...najwidoczniej...

Jeśli którejś z Was się spodobała wyrazi chęć przygarnięcia jej to lala jutro zostanie wysłana.
Ogłaszam zatem, kto pierwszy ten lepszy...
tak z okazji przekroczenia 200 obserwatorów:)
dodam, że nie jest idealna, trochę krzywa, ale w swojej krzywości ma jakiś urok...

Miłego dnia:*

43 komentarze:

  1. śliczny storczyk, nie wiedziałam, że takie są:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach sa... jeden piekniejszy od drugiego, w pl jest ich tak wiele odmian że kiedys pojade samochodem i sobie przywioze wszystkie heheh

      Usuń
    2. kurde, to musze sie pośpieszyć zanim przyjedziesz, co bym choć jeden znalazła;)

      Usuń
    3. heheh a tak serio widzialam najpiekniejsze jak do tej pory 2 lata temu w OBI ;-)
      mozna czasem na zamowienie w kwiaciarniach dostac cuda:)

      Usuń
  2. ja mam same złe doświadczenia z samoopalaczami ; P, dobrze że natrafiłaś na coś godnego uwagi ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zawsze po samoopalaczu smaruję kremem do twarzy, ciała - gwarancja ze smug nie bedzie:P

      Usuń
    2. nie wpadłam na to ; P

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. poprosze o maila z adresem:)gratulacje

      Usuń
  4. Brzydki kwiatek co by Ci Pieknie rosl :):) Z tej okazji ,ze dzis mooooje swieto jaa chce lale :):) To bedzie dla mnie zaszczyt miec cosik od Ciebie :):) hmm i jak zdazylam ???? :) Milego Dnia Ci zycze :) Buuuuziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedna sek. sie spoznilas, ranyyy...0_o

      Usuń
    2. Nastepnym razem bede krzyczec ,abys uslyszala zanim ktos napisze :) hihi Zapraszam Cie dzisiaj na wieczorek babski :):) Za moje zdrowie :):) Buziaki

      Usuń
  5. Choć mam chłopca to sama bym chętnie dała domek takiej Lali bo uwielbiam rzeczy w które ktoś włożył serce i swój cenny czas!!!
    Ja mam zielonego storczyka z fioletem i jeszcze 2 białe,2 fioletowe i zielono żółty wszystkie w tej chwili wypuściły nowe łodygi z kwiatami uwielbiam storczyki!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Te laleczki są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że nie zdążyłam z lalą :((( a storczyk super :), a taki samoopalacz dove kiedyś kupiłam w PL - to chyba taki w balsamie i też mi sie spodobało, bo nie był `nachalny` :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lala fajna taka inna :) storczki też lubię, a ten Dove to chyba sobie zakupie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam storczyki. Wszystkie mają swoje imiona :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Super lala !:)
    Kwiatek uroczy,ja nie mam do tego ręki ;) u mnie nawet kaktus padł ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej dzieki tobie wiem, że nie zwariowałam! Mam tego samego storczyka, a moja rodzina uwaza że on jest żółty a nie zielony:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. etam zielony jak nic jest!!! hihi

      Usuń
  12. mam takiego storczyka.I to jedyny który pięknie rośnie.Jest już stary i wypuścił nawet kilka młodych do wsadzenia.Oby rósł pięknie tfu tfu...

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam niestety ręki do kwiatków - podziwiam tylko u innych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez nie mam, wrodzona upartosc jak zawsze mi pomaga:)

      Usuń
  14. storczyki, to te moje ulubione zielsko! :D

    a co do Dove, używam - ratuje mnie przed bladą bladością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda ze tak pozno odkrylam ;-)

      Usuń
  15. ja tez lubię storczyki a jak żałuję że E. lal nie cierpi ehhhh


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna lalka, Moja córeczka chodzi na balet , więc na bank się by ucieszyła ( szkoda że sie spóźniłam :)) Jak będe miała czas bede musiała pomysleć nad taka lalą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ja zrobilam z ciekawosci czy mi wyjdzie;-) koniecznie daj znac jak uszyjesz:)

      Usuń
  17. Też mam ten samoopalacz... to jest zdecydowanie dobry samoopalacz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też się muszę musnąć samoopalaczem ;) Też używam Dove ;)
    Lala i tak mi się podoba, każda jest inna, ale wyjątkowa!

    OdpowiedzUsuń
  19. Lala jest cudna. I za mną taka chodzi ale doba, niestety, ma za mało godzin ;-) Ale w końcu wychodzi :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. same cuda robisz!!! oj samoopalacza nie używam od lat ale w tym roku pewnie będę musiała się przekonać :) pozdr

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi się lala podoba:)) A Maja Cię fajnie "urządziła" hehe mama się napracowała, a lala śpi :D

    OdpowiedzUsuń
  22. dobrze mieć taki kosmetyk który nie zrobi plam :) i nie zrobi z nas pośmiewiska :D
    lala czadowa

    OdpowiedzUsuń
  23. Balsam spr super. Dobrze, że przypomniałas muszę sobie kupić.

    OdpowiedzUsuń
  24. super lala a ja tam nieużywam samoopalaczy no zobaczę jak w tym roku czy też będę miała uczulenie na słońce heh

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajna Laleczka :>

    OdpowiedzUsuń
  26. Storczyki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...