wtorek, 30 kwietnia 2013

Cięcie oraz DIY

Przestawiam Wam pomysł na przeróbkę starej lub też nowej bluzki, ja mam słabość (jak zapewne wiecie)
 ;-)
do serc, tak więc wycięłam serduszko, kupiłam dziś bluzkę w primarni za 3f, przyszłam, uśpiłam dziecię i zakasałam rękawy.
Wycinamy swój motyw, fastrygujemy do materiału, mi ciut się naciągnęła bluzka przy szyciu i musiałam to i owo tuszować, na szczęście guzik wystarczył ;)
 ozdobnie użyłam ćwieków

 efekt końcowy i nowa-stara ja
taki mix dwa w jednym ;-) 
na wiosnę ścięłam włosy, miałam ochotę krócej, szkoda mi jednak było - jak zwykle!!
 włosy wciąż się przyzwyczaić nie mogą, jutro będzie lepiej ;-)


Jak Wam się podoba???
ps. wybaczcie bo model ze mnie nijaki ;-) hyhyhyy

48 komentarzy:

  1. O ja tez po wizycie u fryzjera,ale czasu nie mam żeby wrzucić zdjęcia.....
    Ładna fryzurka:) Przyzwyczaisz się:)
    A pomysł z bluzką świetny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki na pewno będę przerabiać ciuszki od dziś częściej ;-) bo nawet mi się podoba

      co do fryzurki to ja już miałam podobne, włosy ciagle zwiazane miałam więc to one muszą teraz się przyzwyczajać, a ja nie wiązać!!! hyhyhyh

      Usuń
    2. Skąd ja to znam...Chyba jedynym wyjściem byłoby wywalenie wszystkich gumek i spinek z domu...

      Usuń
    3. hyhyhy a potem obiadu by nie bylo bo nie nie ma gumek, a ja do kuchni w rozpuszczonych nie wejde:P

      Usuń
  2. Jest gites ależ fajnie cie zobaczyć na tych naszych banerkach zawsze człowiek wychodzi jakoś taki inny a tak faktyczne foto i od razu czujesz że lepiej się z tą osobą znasz, zaczynasz klarowniej widzieć jej postać mimo wirtualnej znajomości :D
    Pomysł z bluzeczką super a ja jako TAKZE OGROMNA miłośniczka serduszek tez upiekszyłam niejedną takim sercem hihihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś w tych sercach jest ;-)

      koniecznie musimy częściej swoje fotki wrzucać drogie kobitki za tem ;)

      Usuń
  3. Super fryzurka :) Pomysł na bluzkę też super - bez tego serduszka była by to zwyczajna nijaka bluzeczka a tak wygląda naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szukałam dlugo odp. bluzki, ta wydala mi sie w sam raz bo nie dosc ze z przeceny (nie szkoda zepsuc i zawsze na codzien mozna nosic) to jeszcze ostatnia w moim rozmiarze... no i jak tu nie spelniac pomysłów co w głowie się kłębią... a tak serio poszlam po co innego ;-P
      Dzieki za mile słowa:)

      Usuń
  4. Świetna :D Super pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo się podoba, może jak mam teraz maszynę to córci taką wyszyję ;) ale przyuważyłam tam zwłaszcza na jednym zdjęciu (widać) niezłe, ogrodowe tło :))) fajnie tak=m u Ciebie :) a Ty wyglądasz super :) w ogóle fajne masz spodnie z tymi butami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki - wszystko z przeceny hyhyhyh buty deichmann za 8f z 18, spodnie 12-z 34, bluzka 3;)
      ogrodek wciaz się robi, wciaz nakladow potrzebuje ... kiedys jak bedzie idealny to obfocę :P

      Usuń
  6. Jak Ci napisałam , moje serducho było porażką . A myślę że Twoje jest całkiem całkiem. A modelka - u la la. Fryzurka super, myślę, że długość jest ok.
    A i zauważyłam, że inne mamy pod aplikację uzywają tego białego cienkiego materiału , żeby się nie przesówało. Ja nie próbowałam. A retusz genialny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a widzisz dzieki kochana za info, a nie wiesz jak on sie fachowo nazywa ten material?
      Dziekuję za mile słowa :*

      Usuń
    2. znalazlam ze: Flizeliny bezklejowe w mniejszym stopniu służą do podszywania elementów odzieży, zwykle stosuje się je jako podkład przy haftowaniu wyrobów gotowych i półproduktów.
      dziekuje:*******

      Usuń
  7. Bardzo Ci ładnie w takich włoskach :)))) A pomysł z bluzeczką super :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam w planach podobną fryzurę, tylko bez grzywki, też lubię długie włosy tylko mi nie rosną takie, jakbym chciała, bu. Więc skracam, a potem zapuszczam z nadzieją, że może lepsze będą... a guuuzik.

    OdpowiedzUsuń
  9. fryzurka super!a bluzeczka też niczego sobie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No genialny pomysł z tą bluzką - BRAAAAWO!
    A fryz super! Ja też muszę coś z moimi włosami zrobic ale dobrze ze za miesiac lece do PL......porządna fryzjerka po sąsiedzku mieszka;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. super serducho :) no i fryzurę masz fajną ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo sobie cenię proste pomysły :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty to masz pomysły rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To serce bardzo fajnie ożywiło bluzkę i sprawiło, że stała się ciekawsza:))) a Twoja fryzurka super! Na wiosnę aż chce się coś zmieniać:) Fajnie, że wrzuciłaś swoje fotki! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj dokladnie, patrzec na siebie juz nie moglam, ciecie plus samoopalacz i czlowiekowi od razu lepiej:))

      Usuń
  15. Świetną masz fryzurkę!!! Serduszko wyszło rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak to nijaki? Model z Ciebie rewelacyjny... świetna fryzurka.

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne to serduch szkoda że ja szyć nie umiem :)
    fryzurka super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super fryzurka :D

    bluzka super serducho i ćwieki bomba !

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna modelka i pomysł na przemianę fajny

    OdpowiedzUsuń
  20. żebym tylko miała maszynę i twoje zdolności...

    OdpowiedzUsuń
  21. super fryzurka. nie obcinaj krócej, bo dopiero będziesz żałować:)

    OdpowiedzUsuń
  22. podziwiam to że masz takie poczucie stylu i chęci do zrobienia czegoś we własnym wyobrażeniu...u mnie wszystkie igły się łamią i uciekają bo nie znoszą być przeze mnie używane :)

    Zapraszam na nowy post dresowy :)
    http://franciszkania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciec to moc, troche zapalu i do dziela, najtrudniej jest uwierzyc w swoje mozliwosci...potem to juz z górki:)))

      Usuń
    2. czy ja wiem jakbyś zobaczyła mnie w akcji igłowej to straciłaś byś nadzieję że cokolwiek by z tego powstało :)

      Usuń
  23. Fajny sweterek :):) Kolorek mi sie podoba jak i to serduszko :):) Wiesz co Ci powiem : Suuper wygladasz z taka fryzurka :):) I nie spinaj gumka bo Cie znajde i zabiore Ci gumki :):) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajnie wyglądasz w nowej fryzurze, a pomysł z bluzką naprawdę fajny.

    Ja mam dwie lewe ręce jeżeli chodzi o szycie, ale siostra to demon maszyny i ona aby jej się tak nie "przesuwało" fizeliny (czy jakoś tak) używa.

    OdpowiedzUsuń
  25. Co Ty gadasz, model jak najbardziej mnie się podoba ;) Miło Cię widzieć :)
    Pozdrawiam i korzystaj z wolnych dni majowych.
    Pozdrawiam serdecznie
    Red

    OdpowiedzUsuń
  26. Dla mnie super, zwyczajny sweterek wygląda naprawdę ciekawie. W ogóle fajna stylówka :)Gdyby wszystkie mamy tak dobrze wyglądały...
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Też bym chętnie zrobiła taki mały 'custom' na moich ciuchach, zwłaszcza na spodniach, ale nie umiem szyć D: To znaczy kiedyś trochę szyłam w szkole na lekcjach, nawet sama pluszaka uszyłam ale to było 8 lat, można powiedzieć że nie pamiętam już jak się nawet trzyma igłę (lekka dramatyzacja), haha^^'

    Bluza wygląda świetnie i na pierwszy rzut oka nie powiedziałabym że sama dorobiłaś serduszko, dobra robota :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://xweetlie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny pomysł!! Zdecydowanie też taką chcę, wyglądasz świetnie!:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny pomysł !!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądasz fantastycznie w nowej fryzurze i z nową-stara bluzką :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...