piątek, 26 kwietnia 2013

Bielutki płatek zakropiony czerwienią- modowo oraz o fotografii słów kilka

Zapraszam Was do kolejnej sesji, ciekawe czy Wam się też spodoba.









kurtka- SH
buty, body-h&m
spodnie, apaszka - next
t-shirt- tesco
spinka -prezent od Żanetki dziekujemy:*

Ja od zawsze kochałam fotografofać, zawsze szkoda mi kasy na siebie, tak więc gdy urodziła się Maja strasznie żałowałam, że tak cenne chwile choć upamiętniane nie są takie jak być powinny i stało sie...
pamiętam jak dziś...
3 stycznia mój mężul wszedł do domu z wielkim pudłem...
heheh 
wiecie jaka była moja reakcja...
złościłam się na niego, że mi kupił...
bo to tyle kasy, bo będziemy musieli pasa zacisnąć..
bo mogliśmy inaczej wydac pieniądze..
a on powiedział że nie odda...!!!
i tak noc za nocą wertowałam instrukcję, potem artykuły
a na sam koniec trafiłam na portal fotograficzny, gdzie mi bardzo pomogli
DZIĘKUJE WAM BARDZO!
Każdy negatywny komentarz budował, tworzył obraz tego w jakim kierunku podążać
Nadal nie znam swojego aparatu i jego możliwości i podobno nigdy tego się nie osiąga, marzy mi się też
 E-Kurs - kto wie może kiedyś....
może gdybym poświęciła się jednej pasji byłoby mi łatwiej???
ale jak tu porzucić szycie? jak tyle radości mi sprawia!
maszyna podobnie się pojawiła w naszym domku!
Kochanego mam tego męża tak sobie myślę;-D
 dziękuje ci za to K., że pomimo moich dąsów pozwalasz mi się realizować, spełniasz moje marzenia:*
ps. jak krzyczę też kocham *

29 komentarzy:

  1. Ja też byłam zła na męża gdy kupił lustrzankę ;) No bo przecież to co mieliśmy do tej pory też było dobre ;) Ale gdy zobaczyłam jakość zdjęć byłam zachwycona i zastanawiałam się jak mogliśmy do tej pory robić fotki bez tego aparatu :) Byłam załamana gdy się zepsuł i pierwsze fotki Fabiana są robione zwykłym aparatem - są kiepskiej jakości i bardzo mi się nie podobają :| Na szczęście szybko nasza lustrzanka do nas wróciła i mogłam synka obfotografować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale u Was już wiosennie! U nas dopiero małe pączki na gałazkach ;)

      Usuń
  2. sesja piękna :))) modelka po prostu cudna i jaką ma spinkę! :)))

    ja nie umiem robić dobrych zdjęć nad czym bardzo ubolewam :/

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja co prawda w lustrzankę nie zainwestowałam, ale jak kupiłam jakiś teraz nowy model to od razu różnicę widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia liczne. Zawsze można traktowac to jako hobby ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. mój mąż kupił pierwszą lustrzankę 5 lat temu, mnie nie wciągneło jego tak.
    teraz jak pojawił się na świecie Janek wciągnełam się na całego, czytam uczę się kadrowania, doświetlania - sporo mi jeszcze brakuje, ale zabawa jest cudowana i ogólnie polecam lustrzanki - jakość zdjęć jest tak różna, że szkoda gadać. Chociaż dobry fotograf nawet komórką zrobi dobre zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przygoda wciagajaca jest na maxa to fakt, ale za to jaka przyjemna:)

      Usuń
  6. ja dalej operuję cyfrówką, ale wiem jakie możliwości ma lustrzanka - ogromne, tylko trzeba mieć pojęcie:) a ja też zawsze "psioczę", że inne wydatki są, że nie potrzeba i mój M. musi mnie do niektórych zakupów wręcz zmuszać :D jedyne co, to jeszcze do maszyny do szycia mnie nie zmusił, a ja tak bardzo ją chcę ją mieć, ach te BABY! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Lustrzanka jest moim marzeniem od zawsze:) Niestety, przy dwójce dzieci ciągle są pilniejsze wydatki:) Ale może kiedyś...
    A Majeczka, jak zwykle, przesłodka:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spelnienia marzenia Ci zycze:)

      Usuń
  8. Spinka pasuje do bluzki z sową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) myslalam ze nikt nie zauwazy:)

      Usuń
  9. super mężuś :) a zdjęcia przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja właśnie zaczęłam odkladać na lustrzankę :) Dla laika lepiej jest zacząć od kompaktu chyba
    Maja ma śliczną apaszkę, a Ty piękne spodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wlasnie dzisiaj zauwazylam jak ta Twoja malutka wydoroslala ,jak sie zmienila po buzi :) Sliczna panienka rosnie :) Mama pieknie do tego ja ubiera :) Serdecznie Was Pozdrawiam :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Lustrzanka jest super, gdy już kompakt przestaje wystarczać. W zwykłym pstrykaniu tylko wkurza. My używamy lustrzanki i kupy obiektywów, ja czasem pstrykam analogiem. I jej obsługa jest trudna, ale my chcemy z niej wyciągnąć max możliwości:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne, zwłaszcza to białe zestawienie i spinka :))) a jaka wiosna :)) ja kiedyś pstrykałam zdjęcia starym ruskim analogiem Fied (to się chyba tak nazywało)- tata mnie nauczył, miałam wtedy z 10-12 lat :))) Wszystko trza było ustawiać, wszyściutko - ale jakie fotki! Potem nastała era automatów i dopiero w tym roku, jak dostałam lustrzankę, to i owo zaczyna wracać :)) mnie też się marzy kurs (obczajałam takie e- kursy, ale na razie mam inne wydatki - kiedyś na pewno jakiś kurs), zamierzam jednak tym czasem iść na "korki" z teorii do taty, a z praktyki do szwagra, ktory nieźle wymiata swoim aparacikiem :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznotka mała!!! u nas rok temu jak zmienialiśmy aparat mąż chciał lustrzankę a mi nie nie była ona potrzebna więc w końcu uległ i kupiliśmy tańszy, teraz żałuję oj głupia baba byłam!!! ale co tam popiekę jeszcze parę jego ulubionych ciast i po smęcę wieczorami i będzie po sprawie:D pozdr i zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ Ona śliczna!! Przepiękne zdjęcia i stylizacja:)Zwłaszcza apaszka mnie urzekła, ostatnio zresztą mam bzika na punkcie pięknych apaszek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam od zawsze juz mi sie nie mieszcza:P
      dziekujemy za mile slowa:)

      Usuń
  16. Śliczne jak zawsze my mamy aparat cyfrówkę, nie lustrzankę, ale z możliwością ręcznych ustawień, kiedyś się bawiłam na manualnych ustawieniach, ale jak jest potrzeba zrobienia szynko zdjęcia to pstrykam na auto, niestety nie rozkminiłam do końca manualnych ustawień i nie wychodzi mi to tak jak bym chciała

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjecia jak zwykle mistrzowskie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia robisz świetne. Mi osobiście tez by się jakiś kurs przydał. Technicznie jestem kiepska, a i ostatnio zauważyłam, że potrzebuje lepszego aparatu.
    Oj mam ten san problem , czemu się poświęcić w 100 % Jedną wiem, że fotografie traktuje jak coś dzięki czemu mogę pokazać moje inne pasję.

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo mi się podoba!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...