środa, 6 marca 2013

Troche świątecznie, podziekowania

Troszkę inspiracji



Parę linków do strony z pomysłami na wszystko:))
duzo więcej możecie tam znaleźć
te typowo Wielkanocne

.........................

Jak widzicie szata graficzna nam sie zmieniła a to za sprawą pewnej utalentowanej Sroczki
Kochana dzięki, że wytrzymałaś moje marudy i tak pięknie odczytałaś to czego chcę, choć ja sama nie wiedziałam!
Nie dość, że wierszem piszesz HTML to jeszcze w myślach czytasz.

Nie potrafię wyrazić słowami jak bardzo jestem Ci wdzięczna:*
DZIĘKUJĘ!!!

.............................
Jestem w trakcie trzech projektów, jeden jest dość zajmujący i potrzebuje tuszu do drukarki, który tymczasowo wyszedł:/
Uziemiona jestem jednym słowem, jeśli ciekawość waz zżera, kto też taki powstaje zapraszam na FB:))
Wyglądajcie tutka o żółtym potwornickim, bo mam zamiar tak owy zamieścić:)

Doszło mi kolejne rodzinne zamówienie na ...:
Uwaga :
Smoka...
Ma może ktoś wykrój, w głowie siedzą pomysły jak GO uszyć niestety czas nagli, zostaje coraz mniej dni do wyjazdu, tak więc wolałabym gotowca ;-)

Pozdrawiam was serdecznie, mam nadzieję że teraz będzie Wam jeszcze milej u nas:)
Cmok

ps. przypominam o moich cukierasach, kto się jeszcze nie zapisał zapraszam:)


29 komentarzy:

  1. świetne te kurczakowe jajka :D
    coraz bliżej jajeczne święta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, jak tu ładnie się u Ciebie zrobiło.
    Kurczaki bomba! I nie wyglądają na trudne do zrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za inspiracje a do candy nie nawołuj bo mi szanse maleją :P;)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny bukiet z zszywki :)
    lubię takie kwiaty :)
    Sroczka to prawdziwa mistrzyni.
    ślicznie u Was.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna szata graficzna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Inspiracje świąteczne doprawdy fantastyczne , najlepsze te kurki;p
    Szablon prześliczny!
    A na Smoka nie mam pomysłu, czekam na efekty:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak tu się pięknie zrobiło

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pomysły...a święta tuż,tuż:)Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajne kurczaki :)
    Śliczne zmiany na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Blog i jego zmiana cuda zresztą jak Wy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie jest teraz. Bardzo subtelne dekory - cudo.

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładna ta nowa szata graficzna:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się, że Ci się podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  14. kurczaczki z jajek chyba ugoszcza u mnie na tych swietach - fajniutkie sa. Co do zmiany to swietnie to wyglada.

    OdpowiedzUsuń
  15. O jakie pozytywne zmiany :))
    A kogutki z jajeczek i marchewki cudowne...chyba zrobię w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie jest u Ciebie, aż nie mogę się napatrzeć:). Co do wykroju nie pomogę, ale wiernie kibicuję:).

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. No i te koguty na bank zrobię u siebie:)

      Usuń
  18. Oj jakie piękne zmiany u Was zaszły.. jak tu wiosennie :) przepięknie :)jestem zachwycona!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ piękne zmiany:)) Cudownie tu teraz, zdecydowanie jestem zachwycona:))

    OdpowiedzUsuń
  20. zmiany bardzo fajne - zwłaszcza pszczółka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wysłałam Ci mail w sprawie smoka

    OdpowiedzUsuń
  22. Ło Matko Polko :)! Ale zmiany. Fajnie wygląda.

    Muszę pogonić męża, żeby mi też odnowił bloga, no w końcu IT jest niech się przyda :)

    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...