poniedziałek, 18 marca 2013

Szyjemy Spongeboba-tutek

Na wstępie szeroko się do Was uśmiecham i proszę o głosik w konkursie,
nie wygramy czy wygramy, ważna jest chęć walki, jeśli Wam się podoba u mnie to proszę kliknij i
za     Głosuj  :)
dodatkowo:
Głosujący internauci mogą wygrać aż 50 poradników Łucznika Nagrody

z góry DZIĘKUJE :*

Teraz obiecany  tutek:-)
Szycie Pana Gąbki należy zacząć od narysowania buzi oraz dziurek, tu mój produkt uboczny, jeśli macie ochotę proszę się częstować:)

Potrzebne wam będą:
nożyczki, kartka papieru do narysowania wykroju rąk i nóg, 
żółty, biały, czarny i brązowy materiał
naprasowanka, 
Ja korzystałam ze ściągi TUTAJ, jeśli jednak komuś pomogę bardziej to będzie mi bardzo przyjemnie, pomimo iż wszystko było opisane miałąm pewne problemy, tak więc zapraszam.
Wycinamy dwa kwadraty, są najważniejsze bo to nasza podstawa - mają one około 40 cm
Następnie wycinamy pasek szeroki na 5 cm, pamiętajcie że wszywając zgubicie po 1 cm, więc jeśli chcecie grubszego po bokach wytnijcie szerszy, ja o zgrozo pociełam pasek - czego nie róbcie bo jest trudniej:(
 przyfastrygujcie i zszyjcie.
 następnie do drugiej strony
 sumujemy boki i wycinamy biały szeroki materiał, w zależności jak duża ma być koszula, zszywamy najpierw biały materiał ze sobą, fastrygujemy, następnie zszywamy z żółtym.
 robimy wzór nóżek i rączek, pamiętamy o czarnych butach ;)

 identycznie jak z białym materiałem robimy z brązowym, następnie szkicujemy krój spodni na materiale
 zszywamy i rozcinamy
galotki gotowe ;-)
 tak wygląda nasz Gąbka po prawej stronie
 Ja wydrukowałam sobie na zwykłym papierze mój rysunek, by uniknąć zniszczenia naprasowanki, jak widać - dobrze zrobiłam ;-)

Kolejnym etapem jest naprasowanie twarzy dziurek i krawatu, pamiętajcie aby nie ściągać papieru dopóki ostatni element naprasowanki nie znajdzie się na waszym porzyjacielu.

Następnie wypychamy ręce, wkładamy w rękawy (jak uszyć rękawy Tu,w razie pytań służę pomocą) przyszywamy ja użyłam guzików ale można i bez, wypychamy, podwijamy spodenki i przymocowujemy nogi, zszywamy i tadam.




Pokażę Wam też moją pierwszą poduszkę, szczerze to nie miałam na nią pomysłu, nawet nie sądziłam że wyjdzie... no ale wyszła... jakoś!


Dziękuję za wsparcie i ciepła słowa z wczorajszego postu, pozytywna energia którą przekazujecie dodaje energii i mocy do walki :*
Dziękuję dziewczyny.

31 komentarzy:

  1. Melduję: Zagłosowane :) Super Bob :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ano podusia wyszla. bob swietny i kochana zaglosowane :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny tutek :) Suuper wyszedl Ci Sponschbob Schwammkopf :):) Zaglosowalam :) Powodzenia :)
    Dziekuje za linka :) aa posty juz mysle na dniach beda nowe :) Niech jeszcze tylko dojda przesylki na miejsce :):) Buuuziaczki Milego Poniedzialku Ci zycze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa i zapomnialam dodac :) Podusia wyszla fajna :) Wyszla to najwazniejsze :) a z nastepnych bedziesz coraz bardziej zadowolona :)

      Usuń
  4. Już głosuję:)
    spongebob to ulubiona postać mojej córki. Ile bym dała żeby mieć takie cudo w domu ! Jest po prostu najpiękniejszy z najpiękniejszych !
    szkoda, że nie mam takich umiejętności:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny gąbek:) Moje dzieciaki chybaby oszalały na jego punkcie:) Oczywiście zagłosowane!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bombowy, my tez mamy tego stwora, bo młody dostał, ale w zyciu bym nie pomyslała, że da sie go uszyć własnoręcznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle cudo i za głosowane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Głos oddany!
    A Spongebob jest świetny! Mój Kuba bardzo go lubi!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super.. ja muszę się znów powtórzyć... zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zagłosowałam :) Majcia to ma z Tobą super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Głos poszedł :D
    A Pan Gąbka uroczy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Głos oddany! Trzymam kciuki - przystojniak jest super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Głos oddany !

    A jutro biorę się za pana gąbkę ; P. Mam nadzieję że mi wyjdzie ; P

    OdpowiedzUsuń
  14. głos oddany!!! a pan gąbka rewelacja!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. jak się patrzy na twoje zdjęcia to się taki proste wydaje, przecież takiego Boba to chybabym rok szyła;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pan Gąbka rewelacja!!! Głos oddany:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie Ci wyszło to szycie!! Super!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zagłosowałam :) Uwielbiam Twoje szycie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaczyna mnie dopadać choroba - na maszynę do szycia! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny tutek :) Spongebob jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyszedł Fantastycznie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. boski !!! dobrze ze moja Ania w pokoju obok bo by pewnie od razu szyć mi kazała takiego samego...a ja tak ładnie nie umiem :(
    pozdrawiam :):)

    OdpowiedzUsuń
  23. Spongebob wymiata!
    No i świetnie przygotowana instrukcja szycia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...