wtorek, 12 marca 2013

Szyjemy podusie z sową - tutek


Potrzebne nam będą poniższe rzeczy do zrobienia podusi.
JA szyłam poduszkę tak jak na filmie.

Jeśli chcecie front przyozdobić sową to najpierw trzeba wyciąć kwadrat na przód poduszki.
Następnie szkicujemy na kartce A4 połowę sowy, zaznaczenie na czerwono to skrzydełka, odcinamy je aby przenieść na materiał
Resztę sowy odrysowujemy na zgiętym na pół materiale, zabezpieczcie go pinezkami tak aby się nie ruszał przy wycinaniu.

Tak wygląda nasza sowa w rozsypce ;-)
Oczy, nos i nóżki są z filcu
Następnie fastrygujemy pinezkami, różowy materiał (skrzydełka) uważnie chowamy pod sowę, zaczynamy szyć od zaznaczonych miejsc, potem reszta
Kolejnym punktem jest uszycie poduszki tak jak na filmie, no i tadam...
Moja sowa gotowa...







Ostatnio byłam w sklepie Next mają tak piękne rzeczy, szkoda że ceny kosmiczne, postanowiłam sama coś uszyć,  stąd poduszka ;)

Pierwsza poducha średnio mi wyszła, z tą poszło ciut lepiej, mam nadzieję że tutek zrozumiale napisałam i komuś się przyda:)
Połamania igły ...
update:
z filcu sowę mozecie spokojnie recznie przyszyc do gotowej poduchy ;)

Dziękuję Wam za liczne odwiedziny, pozytywne komentarze.
Witam również nowe osóbki ;-)

26 komentarzy:

  1. wszystko dobrze tylko trzeba umieć szyć...(o!) ale poduchy świetne warte zachodu :))))

    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O,przypomniałaś mi moją poduszkę z dzieciństwa, dokładnie podobna sowa na niej była.Moje wspomnienia sa już zamazane, bo byłam bardzo mała, ale zupełnie zapomniałam że miałam cos takiego.Pamiętam nawet że kiedyś ja rozprułam w środku były różnej barwy gąbki pocięte w małe kwadraciki...Dzięki za przywrócenie wspomnień, a twoja podusia jest śliczna dziewczęca i urocza.No i prześliczna córeczka! Pozdrawiam i zapraszam do nas http://dzidziastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale extra:-) lubię tutki!:-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sowa przepiękna!!! zazdroszczę Ci tych zdolności... mi coś ostatnio ciężko do maszyny zasiąść.. nie mam coś motywacji.. i materiału :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, uwielbiam sowy. Pięknie dobrane kolory.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super poducha. Tak zgadzam sie ceny w next lekko przesadzone. Ale ten fakt mobilizuje zeby samemu kombinowac. Pozdrawiam. K.

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdolniacho :) też bym chciaal byc taka zdolna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest świetna! Szkoda, że nie mam maszyny, bo bym sobie zrobiła taką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana kup filc, gotowa poduszke, igle nitke masz:)

      Usuń
  9. Rewelacyjna ta poducha! Tez taką chce:-) A skąd wziełas ten piekny kwiatuszkowy materiał na sówke? Jest boski! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas jest mini sklep z materialami, za 1m kosztował 5,50 taniej niz na ebayu ;-)

      Usuń
  10. Slicznie podusia wyszla :) I do tego slodziak ta podusie posiada :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda że ja tak szyc nie umiem . ; P

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudo po prostu, zbieram takie inspiracje do specjalnego folderu i mam nadzieję ich kiedyś użyć przy urządzaniu domku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. matko jakie cuda!!! szkoda ze nie potrafie szyc

    OdpowiedzUsuń
  14. aa bym zapomniala zapraszam na rozdanie :) http://fotografujemy-gotujemy-testujemy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknie to wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tez chce tak umieć:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudnie jak zwykle, powtarzam się, ale co mam napisać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny wzór! Chyba wielkanocne upominki mam z głowy! :) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  19. piekna ta podusia ladnie tu u Ciebie bardzo mi sie podoba. zapraszam i do nas bedzie nam bardzo milo jak zajrzysz a jeszcze bardziej jak poznamy twoja opinie na tematy o ktorych pisze :) pozdrawiam http://dzieciozmaganiamatki.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  20. aaaaaaaa ! poducha czadowa, sama się teraz przekonałam jak drogie są poduszki szczególnie te dziecięce, a sowy bardzo w modzie ostatnio :) przeczytałam z zaciekawienie post i na pewno uszyję ze 2 takie dla córci, dzięki , pozdrawiam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo się ciesze z odkrycia Twojego bloga.
    Tutek z sową bardzo klarowny .
    Gorąco pozdrawiam Twoją coreczkę,niech zdrowo Ci rośnie.
    Ela

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...